今日仍然下着雨......"
也要應付考試的......" 心情也是1般吧..."
但琴晚多謝你o既支持......."我已經盡我能力去作答了..."
我還是覺得......我呢份卷會肥佬..."
可能係我無信心啦...." 到而家為止......"
我腦海還是在想着......."究竟會是怎樣....."
也許我不應想太多吧...."但我有預感......"
雖然到呢1刻....我仲未知......"
但係.....應該會是這樣吧..."我諗我應該明白了......"
ps.多謝你唷....^^呀蟲..."
你們是最好的..." 有你呢班好朋友真的很開心.....^^"
全部也是傻傻的......." 有咩吾開心o既事都應該講出來....."
收埋只會令身邊O既人擔心你...."多點和你身邊支持你的朋友傾吧..."
也許你的好友會幫倒你的"
|