今蕉10點幾比人叫醒.......><"
都係未訓夠.....琴晚2點先訓"
下晝同<呀燕>,<姐姐>,<甘仔>.......佢地傾左陣計....kaka....<甘仔>傻的..."
無咩野做了......"SISTER叫我幫佢搵電話...."=0=><"不是MA........."
4 點幾等呀媽打黎出街,,,,悶悶的......點知吾洗幾耐..."就打黎喇...^^"
講返琴日....."個考試都OK啦....筆試就吾多掂..."吾識做.....=v="
29號又要考個吾知咩試...."果份就凍過水..."因為要考埋d吾知咩鬼o既野"
點算...仲有個考試...><"吾想溫.....反正都係吾識的..."
ps. sorry;蟲...下次陪你啦"
|