今日11點幾未訓醒 ..之後聽倒有電話響起.....諗住出去聽...
1 聽就收左線.......=.=之後開電腦喇....呀蟲佢add我..."
問我做咩吾聽電話....."都未訓醒.....= = "
之後就講下今日去邊...." 諗完又諗.....諗完又諗....."
都吾知去邊好....."呀蟲就話出去行下喇...甘我就同呀燕....繼續諗啦...."
甘諗諗下都差吾多2點喇.....最終都係去西9...
勁掂呀...!!!好啦.....佢地2點倒出左去喇..."我成2點3先出門口...."
等左陣...勁熱熱熱....終於有車喇..."之前打俾呀蟲同佢講仲未上車...."佢話我甘遲先出門口......"
我地約左2點半裁判度等....."1路搭就1路驚緊遲到....會俾佢地話///
點知我搭果架車仲快過佢地..."我又遲過佢地上車喎...."
(呀蟲話玩賽車咩...)!!><"跟住我地3個就行過去喇..."
呀蟲仲想...亂過馬路....吾係我拉住佢....都吾知佢會點喇...."
跟住我就同呀燕講...你拖住佢啦....佢亂黎架會...kaka..."
我地1去到就上到最高果層行返落黎...."點知呀燕佢.........."吾講啦....."
((呀燕佢吾介意...我介意..."))kaka.....吾可以講的..." ]
之後就係甘落.....行完1層又1層....."呀燕佢見倒佢至愛o既.....poohpooh...
而呀蟲就見倒....黑白豬..."我就見倒moonmin..."kaka..
不過我無好似佢地甘甘搞野...發晒顛甘..."再行多幾行呀蟲又見倒黑白豬...之後呀燕叫佢行啦...
點知...佢自己走左去睇poohpooh......=0="...真搞笑..之後去買呀蟲至愛...kaka"
買完就上左9樓....影相...第1張都ok o既...."第2張就.....部機玩野..."都吾知佢幾時係真影....幾時係吾係影..."
玩殘我地3個..."睇返d相笑到傻..."之後畫野啦..."見倒呀燕個樣...kakakakakaka...
我笑左好耐...."呀燕自己發現的..."我而家諗返都係度笑......"點解會甘的.."kaka
好了...吾笑了..."4點11就走了...呀蟲話會下雨..."點知真係...好彩係好細.."吾係就會濕晒..."
佢地好快就有車..."我仲要等..."等多幾等...就有車了....."好野....."架車好似蟻甘..行得勁慢..."
因為前面架車頂住晒..."好暈呀搭到...><"之後發生左d野....."吾講啦....唉...><
返到去開下部腦....打日記..."
聽日要返學...攞成績表..."><
唉...好吾捨得2D呀...."好驚下年同吾倒呀蟲..呀燕..呀瑩佢地1班><"吾可以甘的..."
16號要考急救..都吾知點算..."吾識喎..."我諗會肥佬了......."點算??吾想溫書喎..."><
ps. 今日都玩得好happy.....!!kaka...!! [  ...
|