今日考maths..."
識做又做吾"設"...無時間....><
真係失敗.....><"
有幾題都係亂黎...
吾識..無計啦..."
我吾想吾合格呀....!!!!!!!
PS // 媽子佢面色好左好多喇...."好開心...^^