今日考...中文.....paper:1,2"
ok啦都..."
放學淋雨返屋企"
返到黎....." 媽子佢好似好左d喇...."
不過都好似好辛苦甘....
食咩嘔咩..." 很可憐唷..."
又幫吾倒佢d咩.....唉!!>.<"
琴日都因為覺得自己幫吾倒媽子d咩...."見佢好辛苦甘>.<
爸爸吾好有事......><"好擔心
so.....喊左陣..... ... . ... .