仲有2大日就考試喇..... ]
好驚tim....吾識喎....
溫極都吾識.....><"
點算....?!記記下都記到亂晒...."
都吾知自己記緊d咩...."
記完呢樣又驚吾記得果樣...."
而家同呀蟲傾緊電電....休息下先喇....."
記到頭痛喇....><"
聽佢係度唱歌歌.......傻婆甘款....."
算啦...佢1向都係甘...."
玩多陣就要繼續喇....."吾可以偷懶架...."
+油喇.....要" 呀蟲個衰婆佢又吾肯溫書......"
呢d就要教訓下喇....."我己經做左喇 >v<
今晚要再...努力過!!!!!!!!!!
我諗呀燕佢都好努力甘溫緊......^^"呀瑩...呀慧都應該係啦...... ]
+油呀!!!

|