今日要當值啦......本身諗住搭3出門口...
點知都係要成搭5先出得去....太多野拎喇...."
今日搭86B...."十分狼狽..."
討厭....."
返到去都差吾多喇.....換u..."
之後呀燕幫我拎左d野上去..吾該晒..."
我無bring到早讀書....好驚...甘岩見倒老趙...."
佢問我係咪吾舒服....有少少胃痛甘啦..."
不過都無同佢講...."我剩係同左佢講...無bring到早讀書...."
之後又係上堂.....落堂啦....悶悶地..."
放學返屋企..."(End)
ps // 吾該晒今日幫過我o既人......"好感激你地o既幫忙...."
[ 仲有.....17日....考試喇....好驚tim.." ]
|