今日本身好地地o既....."堂堂都係甘過啦...."
音樂堂講左小調.....果d啦.....都吾明..."
lunch.....果個黃+藍又話同我換餐....."
我係都吾肯換....."佢就話鬼我....."
換佢個頭呀!!我先吾會同佢換.....正1屎忽鬼...."
討厭極了......"!!
食完飯就同呀燕...呀蟲...呀鼠....呀塋佢地玩......
塊面同隻手紅晒了..."
<鏗>佢真係好搞笑...."(中計了.....")
呀慧佢又喊喇...."我都吾明佢做咩...."
我又幫吾倒佢...."呀蟲吾知做咩又喊埋1份..."
(((吾好喊喇......慧慧"呀蟲"___)))
之後第7堂....."黃生又要我幫佢改正....."
我又吾肯幫佢改......佢就叫佢後面果位人兄幫佢啦...."
點知miss知道左佢無改正...."問佢本野係邊...."
佢就答.....無派俾佢.....miss以為真係囉...."
本身都無咩野o既...."但係佢就從後面攞返本野上黎....."
miss見倒就望住佢喇......"再過多陣.....
miss行埋過黎....再問佢本野係邊....."
佢就見倒....後面o既羅惠玲多左本....."
黃+藍就話借俾佢改....."miss就睇返d字跡......"
果陣有點兒害怕呢....."因為之前有d係我幫佢改...."
好彩miss只係睇左佢今日講果d ja.....如果吾係..我又會俾佢話...."
之後第8堂普通話堂....."佢又無bring書...."+升又吾借啦..."
佢叫我借俾佢....."我吾肯啦....佢就搶....."
之後就好快手甘改左佢自己個名...."平時又吾見佢甘快.."
無奈囉我....."無啦啦甘就俾人記左無bring書...."
唉....."都吾知做咩我又要幫佢......"佢d態度很差呢....."
你同我記住....."我吾會再幫你....."我已經幫到你盡....."
你真係好煩....."我忍夠你喇...."吾好以為你自己好勁啦...."
唉......我吾想再講佢喇....."講完又吾開心....過..."
都吾知點解我要甘幫你......囉!!好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放學就返屋企....喇.......打俾呀蟲.....佢又好忙喎....
甘就等佢得閒再講啦...."之後聽歌.....傾msn....做功課.....溫書...."
沖涼...食飯...訓覺喇...."(End)
ps //吾開心........"我真係好嬲你!!!!!!光頭仔!!
|