今日都係甘啦...."
個賤精黃+藍.....真係無話錯佢架......!! 黑人憎 "
勁鬼想打爆佢...." 煩到嘔...."勁討厭!!
攞鬼左我條橡根......"仲要吾知整左去邊度...."
好彩.......呀鼠有JA.....如果吾係...就大鑊喇...."要成堂整住D頭髮..."
真係多得佢吾少....." 真係好鬼嬲佢呀!!
咩人黎架佢.......!! 冷血架!!!!有病就睇醫生啦....!!
無野呀?!真係吾多想同你坐....!!如果吾係厭你煩...我都吾會幫你抄野啦"
幫第2個都吾鬼幫你呀....!!正1係衰人!!都吾知你咩構造架....!!
好煩呀你!!!!!!!!!!!!!!!!]

放學整壁報!!5點10倒就走...!!
返到屋企.....電話就響起....."問我去左邊....."叫我1陣出去食飯......!!正!!
之後無耐又有電話....今次就係同我講.....全世界搵緊你呀!!你去左邊!?
之後我就答佢...."呀媽搵左我喇....!!之後講埋D野..就收線LU....!!
過左陣去沖涼.....出去食飯.....返黎睇陣電視.....訓覺...
(END")
PS // 你好黑人憎呀!!!(黃+藍).....
|