今蕉早起身......熱到咩鬼甘..."!!
連落去食早餐都吾想...."所以就留係屋企食喇"!!
食完喇....."我家姐就買左支AA膠上黎..."
甘佢就叫我幫佢拎住支野先啦....." 我就無郁過啦...."!!
點知d AA膠痴住左我隻手....之後我就吾小心甘整倒自己隻眼"
無啦啦呢....!!就俾人話喇..."!!
[你搞咩呀...?!!吾識整就吾好整啦....係都要搶住晒黎整!!!"]
((((
??????????))))) 我自己都好吾明.....!!!我又做錯d咩囉!!!!??
我從來都無整過囉.....!!只係幫我家姐拎住支野....!!郁都吾敢啦" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢又話鬼我....!! 話我搶住黎整喎..."明明就係我家姐自己整掂....]
又話....我搶住黎整....!!! o晒嘴囉/....o到無得再o....!!

好吾中2俾人屈囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

甘之後我就好鬼嬲喇...!!睬都吾想再睬佢"!!
未知清楚件事.....!!就話人..."咩道理呀你果d....!!?
好似我吾岩甘....!!我錯晒甘...!!!咩意思呀而家...?!!下!!??
而家o既我只係感覺到.......[ 好吾開心...!!同埋好嬲...!! ]
我未試過甘樣俾人屈架....!!我有野做錯.......你話我都吾緊要....!!
但係而家我只係吾小心整親自己隻眼咋喎...."做咩又要話我先....!!?
我最嬲o既係.......明明我就係無搶過黎整...!!佢而家屈我......話我有囉!!!
之後啦...."!! 佢地出晒去..."我就同傻升.....呀蟲....果d傾msn啦..."
((( 多謝....[ 呀蟲 ] o既關心!!! )))
傾傾下就要出去喇....!!真係sorry"!!
甘得番3個字時間..."!! 我無可能過到去大圍火車站囉....!!
過到去架車岩岩走左....."!!我呀媽就好吾知點甘啦....!! 唉...又要再等過...sorry...!!
搭緊車果時...."有2個細路....企係個窗前面擋住晒d風....."我相信佢地係發緊顛囉!!
去到就行街啦...."見倒樣野好想買.....><"
但係又吾得"><"唉..算...!!再行多陣....."走人!!
返大圍食野喇..."食完...買埋俾我家姐.....就走喇!!
返屋企...."又俾人話.....!!唉....><"
之後開電腦打日記..."係甘多...!! (完)
ps //最好吾好激親我!!!!!!!!!!!!!吾該!!!!!!
|