TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


俾人屈....... ] 熱情 分類: 未分類

今蕉早起身......熱到咩鬼甘..."!!

連落去食早餐都吾想...."所以就留係屋企食喇"!!

食完喇....."我家姐就買左支AA膠上黎..."

甘佢就叫我幫佢拎住支野先啦....." 我就無郁過啦...."!!

點知d AA膠痴住左我隻手....之後我就吾小心甘整倒自己隻眼"

無啦啦呢....!!就俾人話喇..."!!

[你搞咩呀...?!!吾識整就吾好整啦....係都要搶住晒黎整!!!"]         

((((     ??????????))))) 我自己都好吾明.....!!!我又做錯d咩囉!!!!??

我從來都無整過囉.....!!只係幫我家姐拎住支野....!!郁都吾敢啦" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢又話鬼我....!! 話我搶住黎整喎..."明明就係我家姐自己整掂....]

又話....我搶住黎整....!!! o晒嘴囉/....o到無得再o....!!

好吾中2俾人屈囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

甘之後我就好鬼嬲喇...!!睬都吾想再睬佢"!!

未知清楚件事.....!!就話人..."咩道理呀你果d....!!?

好似我吾岩甘....!!我錯晒甘...!!!咩意思呀而家...?!!下!!??

而家o既我只係感覺到.......[ 好吾開心...!!同埋好嬲...!! ]

我未試過甘樣俾人屈架....!!我有野做錯.......你話我都吾緊要....!!

但係而家我只係吾小心整親自己隻眼咋喎...."做咩又要話我先....!!?

我最嬲o既係.......明明我就係無搶過黎整...!!佢而家屈我......話我有囉!!!

之後啦...."!! 佢地出晒去..."我就同傻升.....呀蟲....果d傾msn啦..."

((( 多謝....[ 呀蟲 ] o既關心!!! )))

傾傾下就要出去喇....!!真係sorry"!!

甘得番3個字時間..."!! 我無可能過到去大圍火車站囉....!!

過到去架車岩岩走左....."!!我呀媽就好吾知點甘啦....!! 唉...又要再等過...sorry...!!

搭緊車果時...."有2個細路....企係個窗前面擋住晒d風....."我相信佢地係發緊顛囉!!   

去到就行街啦...."見倒樣野好想買.....><"

但係又吾得"><"唉..算...!!再行多陣....."走人!!

返大圍食野喇..."食完...買埋俾我家姐.....就走喇!!

返屋企...."又俾人話.....!!唉....><"

之後開電腦打日記..."係甘多...!!  (完)

 ps //最好吾好激親我!!!!!!!!!!!!!吾該!!!!!!