今日9點幾起左身啦...."開電腦"
俾人話tim.....!![1起身就玩電腦!!!]....

之後....就同willson...呀蟲....呀升...仲有........ .... ..傾計!!
(吾知佢做咩事囉...!!又話咩...無同我傾計好耐....!!問佢做咩又話無事....!!
佢講晒啦而家...."!!咁咪索性叫佢講埋我果份囉....!!
吾係我吾想同你講野呀而家.....!!係果陣有人用緊....我覆吾倒你呀..!!
我個個都會同佢地傾....邊個都吾例外....!!係囉!!係我錯.....對吾住!!甘滿意未呀!!?
你記吾記得你自己講過d咩呀!!?又係你自己講o既!!但係你做倒咩..?!
你要話係我吾想同你講野o既....!!咁我無野好講囉!!)
之後過左陣....!!就搵左呀升陪我傾計....>!!多謝你呀[傻升]!!
再過多陣...佢話1陣再搵我...!!甘我都係時候要出去啦.....甘就off左喇....!!sorry!!
無同你講聲就off左....><"
之後就同左我呀媽出去沙田行啦......!!行到去西田.....迫到痴肺...!!d人係咁推係咁推...... ... ...!!

行左陣..都無行喇.....!!本身想買野....但係又搵吾倒..!!
大多人喇.....!!搞到都無心情行...!!之後去左食野.....食完野....去左睇野...!!
6點幾就返屋企lu.....!返到去...無咩好做....!!
打俾呀蟲//佢又話要打波...!!之後佢就話打完波call我!!
7點9就去食飯飯...食完...好眼訓..!!
不過無訓...!!有野要做;....本身想油畫....!!
但係呀媽又要我做晒d野...先准我做我自己d野///
我就發晒脾4咁...!! [sorry呀....><"我無心架..>!!]

之後油畫啦...!畫左幾張都係吾好....!!把鬼火!!吾畫喇!!
之後去沖涼.....!!沖完等呀蟲打黎...!!1路聽住mp3......聽到吾夠11點3倒...我就訓左lu"
因為真係好眼訓....!!zzz...sorry!! (完)
|