今日搭4返到school....!!係巴士站等呀莊...."等左佢.....4個幾字都吾見人...''入學校lu...><"
之後...搭11....12倒....我見倒呀莊喇..."我問佢去左邊...!!佢好搞笑....佢去左...沙田果個巴士站等我.....
........o晒嘴呢....!(可能係我表達能力差啦....sorry呀呀莊....)
之後去左睇ST.JOHN當值O既野..."好野....!!!!!!!!今個月吾駛當呀...!!GOOD!! ]
但呀燕25號仲要當多次呢.....!!真係慘架呢!!
今蕉要早會.....又比人捉耳針.....><"
(李愛倫)...."仲要係成班同學面前當面話....吾俾戴耳針架喎...."
幸好佢.....無" 指名道姓...."
跟住maths堂...."又俾莫+寶話d數無"列識"......話我抄架喎!!
我自己做架//咪屈我啦!!!!!"
(我係有借過俾人抄囉....")[雖然都係有個抄字....但係我真係自己做架...]
之後.....上中文堂啦....作文..."好快咁做完.....見住呀瑩同王+升係咁係度反.....
成個字先寫得1...2個字....

英文堂....喇.....!!又作文.....!!張sir發晒老睥咁.....

咁又係o既.....有d人話咩食擦膠喎....."( 無病呀...?? 餓到要食擦膠呀..!!? )
聽完都吾係好明......"只係覺得有點兒.........[xx] 呢....!!
lunch食完飯飯就第1時間....落去買野飲lu...."
之後飲完....."上返去啦....."我係咁拉住呀蟲d手指..."通街走...."
之後到我喇.....我俾呀苗捉返轉頭...."[手指公....]
呀瑩同呀苗拉住我2隻手o既手指公....."又係咁走走走走走!!!
轉左2個大圈.....><"
電腦堂啦....."蘇昊豬好似同呀邊個邊個....玩機動遊戲....!!
勁恐佈呢...."普通話堂無咩野啦.....照上...!!黃+藍吾係度...."
又點兒.................. ... ...
之後.....浴佛典禮...!!睇住d人浴佛囉.....!!就係咁喇!!
我就係咁同周家而玩...."哈哈....好搞笑呀佢...!!
放學...."我聽倒呀蟲話....呀瑩咩.......鑽牆......!! 哦...吾係...!!"原來係....絕情..."
哈哈...."又聽錯野喇....!!我仲介紹左呀苗俾黃建(勇)識tim...!!我叫左佢記住佢個名...."
好傻呀..."之後返home.....無咩做...."睇左陣電視...."之後打機.....1路打1路// 恰眼訓...!
把鬼火...吾打喇..!!之後又睇左陣電視...."呀爸返黎喇..."我就去左訓教教...."
8點起身食飯飯lu....!!食完...!!打日記喇....(完)
|