TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


無奈囉....." 無奈 分類: 未分類

今日9點幾...起身...."睇碟......"

之後出1出廳啦....見倒地下有條橡根....."甘過左陣......諗住去汁啦...."

之後過到去.....吾見左.....=0="果陣得我1個係屋企...."好驚.....囉!!!........咩事!?

都未驚完........"甘走去開電視啦....."

之後電視聲去到成百幾度.......嚇到我.........!!吾知想點...."!!

差d聾....."都未驚完....." 又嚇親.....!!搞咩呀...?!都吾知邊個係度玩野.....!!

最恐佈係.....屋企得我[ 1個 ]........"

同呀蟲佢講呢件事啦.....講到我好似痴左線甘....!!

過左陣....就同呀升......練東....仲有........... ....."

本身都無咩事啦....."佢add我...."甘我add返佢啦...."

問我做緊咩...."咪話傾緊電囉..."

點幾仲叫做早...!?吾好玩啦......"講講下....."吾知佢做咩發我脾氣囉.....!!

又係我吾岩.....我最錯.....!!你滿意未...?!

你同我聽住!!!!!!!!我從來都無講過吾想同你傾囉......係你自己講架咋...."

你要話係.....我都阻吾倒你....."!你記住......你今日講過o既野....!!!!!

你要嬲落去....我都吾會勉強你......你中2嬲就嬲飽佢啦...."我都無野好講....."

如果我做錯o既...."我只能夠講聲sorry......"ok?!

都吾知佢做咩事.....!!!!!!!!!

再過多陣.....就繼續同佢地傾啦....." 呀蟲話我好似好嬲甘....."

我咪同佢講囉......"連我自己都吾知我做錯d咩...."?!

唉....算喇..吾好提喇...!!今次已經係第2次架喇......!!真係吾明佢..!!

之後1直都同緊升傾.........."傾到甘上下...."我就出去喇....."

去我表弟度...."今晚夜返......so而家打...."

End....

ps///我而家只係知我好鬼火....!!!!!