今日9點幾...起身...."睇碟......"
之後出1出廳啦....見倒地下有條橡根....."甘過左陣......諗住去汁啦...."
之後過到去.....吾見左.....=0="果陣得我1個係屋企...."好驚.....囉!!!........咩事!?
都未驚完........"甘走去開電視啦....."
之後電視聲去到成百幾度.......嚇到我.........!!吾知想點...."!!
差d聾....."都未驚完....." 又嚇親.....!!搞咩呀...?!都吾知邊個係度玩野.....!!
最恐佈係.....屋企得我[ 1個 ]........"
同呀蟲佢講呢件事啦.....講到我好似痴左線甘....!!
過左陣....就同呀升......練東....仲有........... ....."
本身都無咩事啦....."佢add我...."甘我add返佢啦...."
問我做緊咩...."咪話傾緊電囉..."
點幾仲叫做早...!?吾好玩啦......"講講下....."吾知佢做咩發我脾氣囉.....!!
又係我吾岩.....我最錯.....!!你滿意未...?!
你同我聽住!!!!!!!!我從來都無講過吾想同你傾囉......係你自己講架咋...."
你要話係.....我都阻吾倒你....."!你記住......你今日講過o既野....!!!!!
你要嬲落去....我都吾會勉強你......你中2嬲就嬲飽佢啦...."我都無野好講....."
如果我做錯o既...."我只能夠講聲sorry......"ok?!
都吾知佢做咩事.....!!!!!!!!!
再過多陣.....就繼續同佢地傾啦....." 呀蟲話我好似好嬲甘....."
我咪同佢講囉......"連我自己都吾知我做錯d咩...."?!
唉....算喇..吾好提喇...!!今次已經係第2次架喇......!!真係吾明佢..!!
之後1直都同緊升傾.........."傾到甘上下...."我就出去喇....."
去我表弟度...."今晚夜返......so而家打...."
End....
ps///我而家只係知我好鬼火....!!!!!
|