今日係母親節......." 1早就落去食個早餐先啦......"
上返屋企...."呀蟲打黎問我出吾出去....."
我就話吾出......喇....今日係母親節.......要陪呀媽呀...// "
呀蟲....."吾好意思..........."
跟住......我地3點搭馬鐵出左去馬鞍山....."我家姐都係果邊....."
出到去.....搵埋我家姐就齊人....行喇....."
呀爸....呀媽真係搞笑.....!! 我就係甘拉住我家姐周圍行...."
行左陣.......好快就6點喇......" 要返屋企食飯喇....."
本身諗住搭馬鐵....返大圍...再行返屋企....."
但係為左想近d....就搭小巴....!!
今日都幾好餸....."好味...!!!
我地聽日先再出去食餐勁 o既!!正!! "
之後就睇電視.....沖涼....訓覺喇....."
[End "]
ps // HAPPY MOTHER'S DAY !!!
|