今日剩係係屋企.....玩電腦...."
由蕉早9點幾玩到.....下晝5點幾...."
上晝打過俾呀蟲傾左陣電話甘囉!!
5點呀媽又叫我出去...."我又吾係甘想出喎...."
甘咪無出囉"係屋企訓左2粒幾鐘....."
之後起身啦..."要去食飯喎..."但係我又係吾想落街..."所以叫呀爸買上黎俾我食.."
佢又吾肯喎...."
甘我就自己煮野食喇.."
食完......無耐..." 呀蟲打俾我" 同我傾左陣....."1路睇住電視......"
傾傾下...呀蟲傻左...."係甘話我吾講野"[我不嬲都係甘架啦]
哈....] 吾好怪我 "

過多陣我就去左沖涼....沖完.....又打返俾呀蟲...."
傾左無耐..."我呀爸就走出黎..."
同我講 [有時間就溫下書啦....!!成日吾係玩電腦就係傾電話.... ... .. .. .. . .. .. . ..!!]
""""""
之後我就同呀蟲講....遲d搵佢..."
10點幾....我呀媽同我家姐都返黎喇..."
佢地拎住樣好重o既野.....未到門口....就大叫.....叫我開門....=0=" [o晒嘴] 呢...!!
之後就睇多陣電視......!!見無咩做...."就聽mp3...."
聽聽下12點幾...起身on msn....d人係甘問....仲吾訓...?! 12點幾喇喎....."!!
[[[[[ 佢地自己夠未訓啦..........." ]]]]]
....
因為好驚.....呀爸呀媽走過黎o既原故...."所以傾左10幾分鐘就off左喇..."
[ 我應該要同同我傾緊計果d人...."講聲sorry"]
之後....off左...喇"就繼續聽mp3喇..."聽到1點半倒....自己吾知做咩訓着左....=0="
(END
)
|