今日10點...等呀蟲電話...."
勁耐都未打黎.....!!所以就CALL佢啦..."點知佢仲未醒...成12點幾喇.....=0="
如果吾係我打俾佢..."我都吾敢想像會點....!?""我諗佢仲訓到成隻豬甘"喇!!
佢叫我12點半出門口喎...."但係我都係遲...."不過去到果陣...."佢都係醒左無耐...!!
仍然係好似未醒O既狀態...."我等佢食埋野.....就出去喇..."佢就要幫佢呀媽買野..!!
行O既其間....佢不停甘話...."[我未試過拎住呢D野周圍行架!!]
我地2點行到過去好運......!!買野啦...."
點知佢買野仲多過我買......."是但啦...."之後就行返返禾輋喇..."
熱到咩鬼甘.....><""種暑''都似....."唉....."
之後係佢屋企煲碟......."都幾好睇....!!吾錯啦"
睇到差吾多6點喇..."等呀蟲換埋33就落去喇..."
佢要練野..甘我就返屋企喇...."
差吾多到果陣...."我呀媽打黎....."叫我幫佢過隆亨買D野....都成7點喇..."
買完返到去7點7倒LU..."1返到去...."我呀媽就話喇"
[嘩...!你去左大嶼山買呀...?!買甘耐...!!]
甘人地睇野MA要..."
跟住就食飯飯喇...."食完...睇電視....訓教"
|