TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


淩晨3點幾起身...] 無奈 分類: 未分類

琴晚12點倒訓...."3點5起左身...."因為俾蚊咬...." 訓吾倒...."

所以......就........."又聽倒D蚊FLY過O既聲...."       

唉.....吾訓喇....!!由3點幾.....坐坐坐......1坐就坐到蕉早7點幾...."    

好眼訓..... ....但係又吾想....訓...."!! 好鬼驚d蚊又咬我!!  訓得果3粒幾鐘....."吾掂!!     

果段時間.....我係甘拎住部電話玩......!!出廳訓....又訓吾倒..."     

又出又入甘....!!顛左...!!

5點開左部腦一陣....."睇野"...之後就熄喇..."

到到今蕉8點幾.....先再訓...!!

訓到10點.....呀蟲打黎喇...."都未訓夠....!!

"佢喂完之後...第1句就話....[ 你仲未訓醒呀..?! ]

((( 鬼咩....!! 琴晚都訓吾倒!! ))) 起左身又再煲碟喇....!!套野好好睇.....!!睇到有D想喊....!!

煲完.....就....換3喇....!! 1陣要咩健康檢查喎.....唉!!

都吾想去架.....!!不過又吾得....!!甘我就約左呀蟲1齊去啦...!!

哈....."呀蟲佢落左車啦....."我就叫佢行過黎喇....!!

其實我平時真係甘行架...."!!我吾知會搞到甘....><"sorry呀..."累到你行左甘多"冤往"路...."

最慘o既係又熱又腳痛"唉....."真係好對吾住"  

我地2點幾去到....."見倒呀鼠...李悅琪...A FI.....陳曉晴....潘敏婷....葉+俊....何穎豪...[美琪姐"]果d啦"

最吾想見倒o既就係......呀邊個邊個...囉"(廢事講名啦")

我地3點倒就走喇..."d姑娘....太過...勁喇...!!係甘同我講....( 道理 )..."   

佢問我讀書好吾好喎!!我咪話吾好囉"之後佢就話我讀書吾多好....!!應該要點......要點......!!

又話係我自己o既問題..."要我改下.....檢討下喎!!"   

佢係甘講....!!我就係甘點頭同埋吾..."因為都吾知仲可以講咩....喇!!'"廢事打斷佢講o既野...啦"

我講1句...佢就講10句...!!"好掂呀佢真係...!!!我話呀sir講書講得好悶....."

佢又話我....!!吾通你可以炒左佢咩//?!

(((鬼吾知吾可以咩....!!真係搞笑!!))) 唉....我都無野好講...."講多錯多....!!聽佢講野就算喇...."

呀蟲佢不知幾開心呀出黎果陣...."話同另1個姑娘好好傾喎"而我就......唉...!

呀蟲佢仲同我講...."話如果倒返轉係佢見我果個姑娘.....1定會話返佢轉頭喎!!

吾...."我地走喇...就行返過...沙田希爾頓果邊啦"呀蟲買野飲呀要///"

買完...."佢問我識吾識去搭車..."我話識....."之後佢就叫我同佢去搭的士...

佢又吾敢"折"喎...."我咪幫佢囉....!"我都吾知個司機點解會睇倒架..!! (((我係甘"綺"郁下隻手架咋....喎)))

不過是但啦...!!甘之後我就去搭車啦....."有車喇...但係吾上得....."因為我未入八達通..."又要行返轉頭...."

唉..行到腳軟!!入完又行返去等車啦"等左陣就有車喇..."話甘快就返到去屋企"

又無野好做lu...!!算..繼續煲碟"之後又係睇電視.....食飯....沖涼....訓教果d啦....."係囉!!

ps//雖然個姑娘講d野.....又煩又囉唆...."!!但係佢講o既果d野.....都吾係吾岩o既...!!

[ 可能我真係要聽佢講啦....!!要+油喇...!! 檢討下自己點解會甘....!!  ]

/// 吾想甘快返學呀.....!!!!!!!!!! \