今日都係甘......無咩特別....."
星日又要返meeting.......",勁吾想...."
又要check U......如果佢話吾check.....我都諗下返吾返....."
但係點知今日先講話要...."唉...都吾知返吾返好...."
之後上堂.....mmlc 係度聽歌.....中文堂....miss無返...."
係度做作業......"<升>佢傻架....."係度搞搞陣....."
之後英文堂.....聽陳曉晴講....故仔...."講完睇戲...."
都吾知點睇........."
P.E堂....."諗住係跳土風舞.....好彩吾係...."係做體適能.....
之後.......完左.......張SIR請野飲....."因為我地吾知幾時+左14分...."
(多謝呀SIR_ )
1點5入左禮堂....."聽講故仔...."有少少明咋...."
但係好多都吾知佢UP咩..."D英文真係好屎.....><"
科學堂做實驗....."同 <鏗>係度玩......佢點火柴.....我就擺支野落D試管度....."
都幾得意....."係甘俾人地話......><"
<豬MAN>吾知發咩神經.....係度搞<鏗>....
<鏗>就發晒顛甘係度話......(我發脾氣呀!!)
都吾知佢做咩......"第9節....."聽趙SIR....講野...."
講完都吾知佢講咩....."慘喇....又要煩倒呀蟲佢喇.....
真係吾好意思...."放學又俾人整...."佢甘都吾放過我...."
要我幫佢做科作....."唉...算喇...."好似我前世欠左佢甘...."
走啦......就去...搭車喇////4點5返到屋企......又睇碟....睇到眼訓..."
去左訓陣......7點9起身食飯.....食完.....打日記.....沖涼.....又訓過..........
(END)
|