TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天


累到吾識形容..... ] 無奈 分類: 未分類

今蕉7點5起左身....."琴晚差吾多成3點先訓...."

本身SD緊SMS......但係SD SD下.......訓着左....."

其實聽日要返學囉....."SORRY"無覆你..."

1起身.....做晒D野啦....都成8點8先出門口.....都吾知點解會甘遲"

落到去就有車...."差D趕吾切...."好彩咋!!

返到去搭11......拎住勁多野.....十分狼狽...."

今日要CHECK U......所以....."唉..."

9點幾....呀SIR開始講野...."佢問我地野...我地吾識答..."

之後就要開步操喇.......操比D新人睇......

瘀爆...."剩係叫ONE/TWO都叫左成5.....6次...."

發顛咩...."!!我地又再1次...吾答個呀SIR野.....佢罰我地喎!!

有問題架..."罰跑樓梯.......之後落返黎...仲要鴨仔跳......"

佢就舒服喇....玩我地..仲玩得好開心TIM...." ....

唉..算...."放LUNCH.....落雨...勁濕呢...!!

我同呀燕去左大圍食仙跡岩...."好味!!

買完野飲就返去喇...."1返到去....又聽佢講野....."

佢由1點7講講講到2點幾...."

我都訓左半小時了....."佢仲未講完....."

訓訓下又比燕嘈醒....."傻瓜......"

之後就要CHECK U啦....."要換喇....."

勁煩...."因為某D原因啦.,...我吾想換...."

燕都吾想..."好多人都吾想..."但係最終都要換....."

無換野....無BRING齊野....果D都要罰做...1個動作...."

就係....(原地踏步....)吾好睇好似好容易....."其實都好難....

隻腳要提高到90度....."下下都要喎......"呵...."

總之我都吾換啦....."佢地個個都偷雞...."

呀SIR話要見倒佢地有郁就得喇喎...."

都吾知有無搞錯架....."有3個就俾呀SIR捉左出黎做...."

哈...勁搞笑..."呀SIR又搵佢支吾知咩O既物體//指黎指去..."

佢整倒我...."佢就幣!!!哼...."

張回條又話4點放.....點知講講下野都成5點喇...."

又勁大雨喎....又吾比我地走....

臨走都仲要比人話....."唉......可憐"

遲D有個SUMMER CAMP..都吾知去吾去得喇....."

如果我吾去...呀燕就無人陪....我無理由甘衰架喎....."

要比心機溫書喇...."考得好..就有得去架喇..."

( 機會好微喎....但是....)

到時先算啦..."放學打比呀媽...."佢地又去左MK...."

吾悶架咩?!我就自己返左屋企喇///

又睇碟...."之後同...蘇昊...璋...東果D傾計囉....就係甘喇/..

沖涼....食飯....訓覺喇.....(END)