今蕉7點5起左身....."琴晚差吾多成3點先訓...."
本身SD緊SMS......但係SD SD下.......訓着左....."
其實聽日要返學囉....."SORRY"無覆你..."
1起身.....做晒D野啦....都成8點8先出門口.....都吾知點解會甘遲"
落到去就有車...."差D趕吾切...."好彩咋!!
返到去搭11......拎住勁多野.....十分狼狽...."
今日要CHECK U......所以....."唉..."
9點幾....呀SIR開始講野...."佢問我地野...我地吾識答..."
之後就要開步操喇.......操比D新人睇......
瘀爆...."剩係叫ONE/TWO都叫左成5.....6次...."
發顛咩...."!!我地又再1次...吾答個呀SIR野.....佢罰我地喎!!
有問題架..."罰跑樓梯.......之後落返黎...仲要鴨仔跳......"
佢就舒服喇....玩我地..仲玩得好開心TIM...."
....
唉..算...."放LUNCH.....落雨...勁濕呢...!!
我同呀燕去左大圍食仙跡岩...."好味!!
買完野飲就返去喇...."1返到去....又聽佢講野....."
佢由1點7講講講到2點幾...."
我都訓左半小時了....."佢仲未講完....."
訓訓下又比燕嘈醒....."傻瓜......"
之後就要CHECK U啦....."要換喇....."
勁煩...."因為某D原因啦.,...我吾想換...."
燕都吾想..."好多人都吾想..."但係最終都要換....."
無換野....無BRING齊野....果D都要罰做...1個動作...."
就係....(原地踏步....)吾好睇好似好容易....."其實都好難....
隻腳要提高到90度....."下下都要喎......"呵...."
總之我都吾換啦....."佢地個個都偷雞...."
呀SIR話要見倒佢地有郁就得喇喎...."
都吾知有無搞錯架....."有3個就俾呀SIR捉左出黎做...."
哈...勁搞笑..."呀SIR又搵佢支吾知咩O既物體//指黎指去..."
佢整倒我...."佢就幣!!!哼...."
張回條又話4點放.....點知講講下野都成5點喇...."
又勁大雨喎....又吾比我地走....
臨走都仲要比人話....."唉......可憐"
遲D有個SUMMER CAMP..都吾知去吾去得喇....."
如果我吾去...呀燕就無人陪....我無理由甘衰架喎....."
要比心機溫書喇...."考得好..就有得去架喇..."
( 機會好微喎....但是....)
到時先算啦..."放學打比呀媽...."佢地又去左MK...."
吾悶架咩?!我就自己返左屋企喇///
又睇碟...."之後同...蘇昊...璋...東果D傾計囉....就係甘喇/..
沖涼....食飯....訓覺喇.....(END)
|