TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 24 日  星期三   雨天


輸了....... 分類: 未分類

今日MATHS堂測驗......1D都吾識...."

識第1題....囉"無溫過....."睇過下甘...."

今次實吾合格...."琴日先俾人話完....."

唉.......好煩....[點解要甘呢....!?]

之後就係綜人堂....聽人地講我的家鄉....

甘耐都未到呀蟲......."

,到DT堂了.....我相信個個都好驚....佢地O既功課好多都未完成呢...

呀SIR叫人地攞份野出去俾佢睇啦....."睇完就好嬲喇佢..."

問我地有幾多個人未完成D功課....."有成11個....呢.."

呀SIR愈睇愈嬲...."到我地果份喇...."呀蟲佢好驚...."

手指都就黎俾佢扯斷喇...."[傻瓜]黎架....."

好彩無事JA....不過又要改過D野...."

很煩呢...."呀SIR問我佢係咪好得人驚...."

我就答佢...."緊係啦.."你甘大聲話人...."

之後佢就話....係佢地未做好功課...所以佢先話佢地...."

仲好似話...[我又吾係話你...你驚咩JA...?!]

甘我就答佢.....甘你甘大聲.....吾驚先怪...."

佢仲讚我同呀蟲份功課做得幾好...."我就同呀蟲講啦..."

但係我地1D都吾覺...."呀SIR佢激嬲左呀慧呀...."

呀慧佢又激嬲左呀SIR..."[呀慧吾好甘嬲啦....."]

佢成日都係甘架.....我又吾係未試過..."

好快就無事架喇....."食飯又要罰企喎...好吾中2呢.....!!

科學堂係甘係度玩野..."幫劉鎮星畫野...同教佢畫啦...."

呀蟲又有幫手呢....辛苦晒.."

又係甘同人地玩...."同<升>.....<鏗.>.....<榮>果D係度玩..."

<榮生>佢出D條件太過吾公平了....."我輸左又要俾佢打....佢輸左我又要比佢打...."

甘我吾玩喇...."邊有得甘架...."!

我輸左比呀升4次....."要比佢打呢..."可憐..."

不過佢又打吾落手...."      吾得呀..."我下次要WIN返佢地....]

放學就好快甘走左...."呀蟲...呀燕吾知去左邊...."

我同呀塋就行啦....行行下落雨...我"姐"倒呀塋1個咋..."

佢地都吾知行左去邊LU.....算數..."返到HOME....睇野..

傾MSN....諗住搵"佢"針下啦....但係點知無耐"佢"就OFF左LU..."

甘我都無計.....算數啦......之後就打埋日記....做Hw..."

去沖涼....食飯...睇電視....訓教lu....(End)

ps''見倒1D吾應該見倒o既野......