今日MATHS堂測驗......1D都吾識...."
識第1題....囉"無溫過....."睇過下甘...."
今次實吾合格...."琴日先俾人話完....."
唉.......好煩....[點解要甘呢....!?]
之後就係綜人堂....聽人地講我的家鄉....
甘耐都未到呀蟲......."

,到DT堂了.....我相信個個都好驚....佢地O既功課好多都未完成呢...
呀SIR叫人地攞份野出去俾佢睇啦....."睇完就好嬲喇佢..."
問我地有幾多個人未完成D功課....."有成11個....呢.."
呀SIR愈睇愈嬲...."到我地果份喇...."呀蟲佢好驚...."
手指都就黎俾佢扯斷喇...."[傻瓜]黎架....."
好彩無事JA....不過又要改過D野...."
很煩呢...."呀SIR問我佢係咪好得人驚...."
我就答佢...."緊係啦.."你甘大聲話人...."
之後佢就話....係佢地未做好功課...所以佢先話佢地...."
仲好似話...[我又吾係話你...你驚咩JA...?!]
甘我就答佢.....甘你甘大聲.....吾驚先怪...."
佢仲讚我同呀蟲份功課做得幾好...."我就同呀蟲講啦..."
但係我地1D都吾覺...."呀SIR佢激嬲左呀慧呀...."
呀慧佢又激嬲左呀SIR..."[呀慧吾好甘嬲啦....."]
佢成日都係甘架.....我又吾係未試過..."
好快就無事架喇....."食飯又要罰企喎...好吾中2呢.....!!
科學堂係甘係度玩野..."幫劉鎮星畫野...同教佢畫啦...."
呀蟲又有幫手呢....辛苦晒.."
又係甘同人地玩...."同<升>.....<鏗.>.....<榮>果D係度玩..."
<榮生>佢出D條件太過吾公平了....."我輸左又要俾佢打....佢輸左我又要比佢打...."
甘我吾玩喇...."邊有得甘架...."!
我輸左比呀升4次....."要比佢打呢..."可憐..."
不過佢又打吾落手...."
吾得呀..."我下次要WIN返佢地....]
放學就好快甘走左...."呀蟲...呀燕吾知去左邊...."
我同呀塋就行啦....行行下落雨...我"姐"倒呀塋1個咋..."
佢地都吾知行左去邊LU.....算數..."返到HOME....睇野..
傾MSN....諗住搵"佢"針下啦....但係點知無耐"佢"就OFF左LU..."
甘我都無計.....算數啦......之後就打埋日記....做Hw..."
去沖涼....食飯...睇電視....訓教lu....(End)
ps''見倒1D吾應該見倒o既野......
|