今日蕉早要返學校集會....."9點要返到...."
但係我就8點1先起身...."整整下野又差吾多搭8...
食埋個早餐.....(好味")之後就搭10過D喇....
好趕呢...."返到去....搭4...."
1入到門口.....吳小姐就問我...."做咩遲到?!
甘我就答啦.....吾知醒"(事實喎....)
佢第2句就問......你件CAMP T點着....?!
很煩唷..."之後講左陣野..."就落去步操喇...."
因為有人係度玩野....所以又要跑樓梯...."
原因係1個人錯...全TIM人受罰...."
好彩係跑到2樓就落返黎.....如果吾係..............就...."
過多陣教新野...."好成功呢....."
到玩遊戲喇......因為某D事情........"有點兒不開心呢...."

好喇...."之後傾傾下計......就1點5喇...."
去美林買野飲...野食....."就去搭283過沙田...."
呀燕係度玩野....><"過到去見倒呀蟲....佢有D吾開心呢..."
我地行左陣....就...去左相鋪..."見倒幾個聖JOHN果D人..."
有3個都係今日無返聖JOHN o既...."壞孩子...."
等多陣呀慧...呀塋都黎齊了...."佢地就影相啦...."
我無影到..."係度同呀孟...呀儒佢地搞搞陣..."
好啦....之後去左"xx樂園"佢地係甘攞部電話黎影相.....傻瓜..."
點知....我吾覺意望倒有個牌寫住呢度吾准影相...."哈.."
之後就走喇.....去行街..."佢地很(胃食)..."
買左樣類似格仔餅o既野....食"我又無食到...."
sorry呢..."吾想食..."
呀瑩走左....我地就行西田...."呀燕佢見倒好多pooh...
好開心呢..."行到5點幾就返屋企喇.....好累.."
返到去睇電視.....傾左陣電....食野....沖涼....打日記..."
訓教了...."(End)
ps // 今日都幾開心呢....."但係............睇倒d野之後....就....
|