今日照樣都係甘啦.....去左搭80k..."我家姐同我1齊返..."
因為佢過黎考試......"哈....."吾洗甘悶喇....!!
好喇.....上堂....."第2堂上MMLC....蘇昊豬佢傻左...玩埋D....好悶O既 GAME...."
不過佢玩得好搞笑...."哈....!!
第1個小息.......見倒d會考果d人放喇..."
有d想去搵我家姐...."不過太多人喇...."
無去到...."之後又上堂....."諗起1陣要跑9分鐘就煩喇.....唉...!!
好在今日天氣吾係太熱.....都有D風...."但係我都係跑左好少圈.....原因係吾想跑....又熱...又累....!!
慘喇..."跑得甘少圈數....."唉....無眼睇...."甘跟住就入左去課室...聽佢講筆記...."
臨落堂果陣....話...下堂會教土風舞....D人嚇親....!!
我以前都有跳過O既....不過吾記得晒喇...."好似係同D男仔跳架之前...我...."
LUNCH果陣.....呀苗入左黎...."傾計......傾傾下佢出左去...."我就同蘇昊傾啦繼續....."
[ 鏗 ]佢吾知問左d咩.....之後1郁......就跌左落地下喇...."我都吾知發生咩事...."
只係知d人係甘笑佢囉....."果陣無留意佢做咩跌......落地....."
我好似搵緊呀苗佢去左邊.....無咩點見倒佢做過d咩....黎.....!!
之後啦....又上科學堂啦.......D人好搞笑..."我格離果個啦....同埋....[ 鏗 ]...仲有[ 傻升]....
鏗就係甘整呀...."劉鎮星"....!!傻架...!!之後又整鬼我....."勁痛呀個"博"頭俾佢整到....!!
第9節要入禮堂聽講座....."佛學講座...."本身以為會吾悶...."但係點知都係....."個個都差D恰着...."
又凍喎....!!><"後面果2個人又講埋D吾知咩O既野...."好嘈.."
成4點半先完......之後同呀慧.....燕....蟲傾左陣計就....上去1C02...!!今日要集會...."
都係甘啦....講下當值O既野....囉...."又記返之前D野....激到我想鬧人....!!
果個甘O既...."屎忽行"...(人地係甘叫佢.....)又吾比我調第日當值....喎..
我早左2日同佢講架喇......."但係又話吾比....佢講晒...!!而家D MISS...呀SIR...又話早D通知主席就得....
得鬼....!!呃人!!!!!!!甘點解佢又吾比呀....?!!甘我吾當值....."佢又過黎搵我.....仲話鬼我....!!
而家係佢吾比我調第日當咋!!我又無話吾當....!!仲有....!!都係人地同我講O既...自己遲到又話自己無遲....!!
大過我O既......."就大晒架喇咩...?!!吾該啦.....!!吾好甘天真.....!!
講完...又話本身有野玩....但係因為遲左....所以無玩...!!下次先...!!
好掂呀呀SIR.....!!當值D時間少左D...!!真係好架JA..!!吾係1陣又比人話遲到就吾好啦!!
好喇...5點半放.....落左去DT室...."呀慧過左陣就走喇....!!我又俾老趙捉耳針.....!!好煩呀...
.....
又比佢捉...!!呀燕佢又吾捉喎....."因為呀燕佢無俾佢捉開.....呀SIR又無為意...."
走果陣......呀燕仲老趙講....我想殺人.....!!仲+多左句.....佢要殺我!!
老趙答佢......[好呀!!吾介意.....!!不過出去先.....吾好整污糟呢度喎....!!]
出到去無耐....又比人//叫返去拎野...."好....幫下人啦...!!個呀燕又吾去....!!
返到去....趙SIR幫我搵佢D野啦.....但又吾幫我拎喎...!!都吾知係咪人黎架!!
仲要見住呀燕係度揮手......好無奈...."呀SIR話....呢D先係[ 真正朋友....."]
仲高歌左1曲......哈... .. .. .
出到去....佢問左我1個問題......"我諗左幾秒先答佢......."有點兒嚇親....!!
佢仲話以後都會叫我做......[ xx ]......我就同佢講...你吾好傻啦!!緊係吾得...!!
佢同我講.....點解個個都可以甘叫....佢又吾得....!!我就o晒嘴無答佢喇...!!=0="]
等多1陣.....呀蟲放喇....!!呀燕...我...呀蟲1齊走啦.....!!我去到巴士站果陣....見倒miss符...."
佢問我近排點......."讀邊班....."問我好吾好喎!!
但係甘岩又有車......我就話下次先再同佢講囉....!!返到home.....就打日記喇..."
仲比人話左句...."[甘勤力....呀!!!!!又玩電腦...!!] ><"
ps // 好無奈..."
|