TUNG '* ]
* 阿細 = 為了* 曾經說過的每1個承諾*
-3- 啤梨:::://____
TUNG432100
暱稱: TUNG*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷透__*
129-v-
01,28
25*01
20*01
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
蟲蟲日記 ]
SYLVIA ]]
呀苗`粟米
呀瑜 "
瑩B既日記
燕bee"" 既 日記仔...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


集會... ] 分類: 未分類

今日照樣都係甘啦.....去左搭80k..."我家姐同我1齊返..."

因為佢過黎考試......"哈....."吾洗甘悶喇....!!

好喇.....上堂....."第2堂上MMLC....蘇昊豬佢傻左...玩埋D....好悶O既 GAME...."

不過佢玩得好搞笑...."哈....!!

第1個小息.......見倒d會考果d人放喇..."

有d想去搵我家姐...."不過太多人喇...."

無去到...."之後又上堂....."諗起1陣要跑9分鐘就煩喇.....唉...!!

好在今日天氣吾係太熱.....都有D風...."但係我都係跑左好少圈.....原因係吾想跑....又熱...又累....!!

慘喇..."跑得甘少圈數....."唉....無眼睇...."甘跟住就入左去課室...聽佢講筆記...."

臨落堂果陣....話...下堂會教土風舞....D人嚇親....!!

我以前都有跳過O既....不過吾記得晒喇...."好似係同D男仔跳架之前...我...."

LUNCH果陣.....呀苗入左黎...."傾計......傾傾下佢出左去...."我就同蘇昊傾啦繼續....."

[ 鏗 ]佢吾知問左d咩.....之後1郁......就跌左落地下喇...."我都吾知發生咩事...."

只係知d人係甘笑佢囉....."果陣無留意佢做咩跌......落地....."

我好似搵緊呀苗佢去左邊.....無咩點見倒佢做過d咩....黎.....!!

之後啦....又上科學堂啦.......D人好搞笑..."我格離果個啦....同埋....[ 鏗 ]...仲有[ 傻升]....

鏗就係甘整呀...."劉鎮星"....!!傻架...!!之後又整鬼我....."勁痛呀個"博"頭俾佢整到....!!

第9節要入禮堂聽講座....."佛學講座...."本身以為會吾悶...."但係點知都係....."個個都差D恰着...."

又凍喎....!!><"後面果2個人又講埋D吾知咩O既野...."好嘈.."

成4點半先完......之後同呀慧.....燕....蟲傾左陣計就....上去1C02...!!今日要集會...."

都係甘啦....講下當值O既野....囉...."又記返之前D野....激到我想鬧人....!!

果個甘O既...."屎忽行"...(人地係甘叫佢.....)又吾比我調第日當值....喎..

我早左2日同佢講架喇......."但係又話吾比....佢講晒...!!而家D MISS...呀SIR...又話早D通知主席就得....

得鬼....!!呃人!!!!!!!甘點解佢又吾比呀....?!!甘我吾當值....."佢又過黎搵我.....仲話鬼我....!!

而家係佢吾比我調第日當咋!!我又無話吾當....!!仲有....!!都係人地同我講O既...自己遲到又話自己無遲....!!

大過我O既......."就大晒架喇咩...?!!吾該啦.....!!吾好甘天真.....!!

講完...又話本身有野玩....但係因為遲左....所以無玩...!!下次先...!!

好掂呀呀SIR.....!!當值D時間少左D...!!真係好架JA..!!吾係1陣又比人話遲到就吾好啦!!

好喇...5點半放.....落左去DT室...."呀慧過左陣就走喇....!!我又俾老趙捉耳針.....!!好煩呀... .....

又比佢捉...!!呀燕佢又吾捉喎....."因為呀燕佢無俾佢捉開.....呀SIR又無為意...."

走果陣......呀燕仲老趙講....我想殺人.....!!仲+多左句.....佢要殺我!!

老趙答佢......[好呀!!吾介意.....!!不過出去先.....吾好整污糟呢度喎....!!]

出到去無耐....又比人//叫返去拎野...."好....幫下人啦...!!個呀燕又吾去....!!

返到去....趙SIR幫我搵佢D野啦.....但又吾幫我拎喎...!!都吾知係咪人黎架!!

仲要見住呀燕係度揮手......好無奈...."呀SIR話....呢D先係[ 真正朋友....."]

仲高歌左1曲......哈... .. .. .

出到去....佢問左我1個問題......"我諗左幾秒先答佢......."有點兒嚇親....!!

佢仲話以後都會叫我做......[ xx ]......我就同佢講...你吾好傻啦!!緊係吾得...!!

佢同我講.....點解個個都可以甘叫....佢又吾得....!!我就o晒嘴無答佢喇...!!=0="]

等多1陣.....呀蟲放喇....!!呀燕...我...呀蟲1齊走啦.....!!我去到巴士站果陣....見倒miss符...."

佢問我近排點......."讀邊班....."問我好吾好喎!!

但係甘岩又有車......我就話下次先再同佢講囉....!!返到home.....就打日記喇..."

仲比人話左句...."[甘勤力....呀!!!!!又玩電腦...!!] ><"

ps // 好無奈..."