今日都係甘啦....."
時間過得好快....."
DT堂就玩野啦.....係度同老趙" ( 老趙話我壞人.....><")
個屎忽鬼鍾同學.......勁煩喎....."
之後科學堂啦....."牛眼....."諗起都驚驚地....."
好恐佈.......>m<...
1路上堂就1路係度諗......"好驚張回條交吾倒要自己去中環....交...[吾係呱....]
好彩都見倒美琪....如果吾係就......幣..."
出到門口....見倒王sir 個傻佬...."
都估倒佢會黎架喇...."要攞回條ma...."好似.......
之後搭車返屋企喇...."
ps// 要+油喇.......仲有7日左右咋......" 溫吾入腦都照溫喇.....算係記下都好啦 `
|