:

 

 

  

18-3-2008 分類: 普通日子
 

 今日我系超準時既1日"

haha!!-v-

meimei同元冇得鬧我- -+

呵呵=)*不爽呢?!a_a!!

不過我已經系開始成功既第1步"

我其實諗過"

吾開心又過一日;;開心又過一日

點解吾開心D過呢0.0???!!!

今曰一番學就系甘同人傾計

比老師話好多次-,-!!

我番到屋企又累又散

我突然好想喊

我終於明白到

我仲未改好既野系咩

就系我講野有敵意同埋攻擊性"

anyway吾改的話

吾改的話只會衰落去=)*

其實今日我都FEEL到

我覺得有敵意既人但溫柔對我

我系咪好傻呢?!

不過今日真系好開心

我加下既生存意義只有一個

就系FAMILY同2D班

雖然我已經比人踢出左

但我見到甘;;我覺得我都有份

我系果時講既野"今曰中左

趙媽"

點解你吾信我呢??

我好早前就同你講

吾好甘;;;改下啦

原因系吾想你做左第2個我

但已經冇得番轉頭喇.....

唯一你做到既

系堅強D甘番學同埋低調D

吾好好似我甘;;;

咩都諗住逃避.....

到LEE1刻我覺得我咩輸哂

自信心;;勇氣;;堅強已經全部冇哂"

得到既系1份用錢買吾到既感覺

其實算吾算得到呢??

所謂有得一定有失

失得太多系會傷

但得得太多會忘自我

我E加系邊種呢?

我失去既野真系好多

喊幾多次;;喊到幾腫都拎吾番

但得到既野雖然好小

但得LEE樣野

我冇後悔過

我曾經擁有既系FAMILY齊既心;;無論咩事都一齊既心

雖然有時搞大獲野

但我仲可以笑得出

因為你地既笑容吸引住我

所有就算我幾夜訓

第二朝我都會起身番學

上堂傾計;;食LUNCH;;玩

但今年冇左LU

1A相最寶貴"

你地既笑容系最真"

趙MA同丫FI既野

我吾會插手0,0

因為閒事莫理~__~!!

 

 
  
 
 
 
 
發表時間:2008-03-18 08:26 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Tata1229
暱稱: 花花`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區