| 18-3-2008 |
分類: 普通日子 |
|
今日我系超準時既1日"
haha!!-v-
meimei同元冇得鬧我- -+
呵呵=)*不爽呢?!a_a!!
不過我已經系開始成功既第1步"
我其實諗過"
吾開心又過一日;;開心又過一日
點解吾開心D過呢0.0???!!!
今曰一番學就系甘同人傾計
比老師話好多次-,-!!
我番到屋企又累又散
我突然好想喊
我終於明白到
我仲未改好既野系咩
就系我講野有敵意同埋攻擊性"
anyway吾改的話
吾改的話只會衰落去=)*
其實今日我都FEEL到
我覺得有敵意既人但溫柔對我
我系咪好傻呢?!
不過今日真系好開心
我加下既生存意義只有一個
就系FAMILY同2D班
雖然我已經比人踢出左
但我見到甘;;我覺得我都有份
我系果時講既野"今曰中左
趙媽"
點解你吾信我呢??
我好早前就同你講
吾好甘;;;改下啦
原因系吾想你做左第2個我
但已經冇得番轉頭喇.....
唯一你做到既
系堅強D甘番學同埋低調D
吾好好似我甘;;;
咩都諗住逃避.....
到LEE1刻我覺得我咩輸哂
自信心;;勇氣;;堅強已經全部冇哂"
得到既系1份用錢買吾到既感覺
其實算吾算得到呢??
所謂有得一定有失
失得太多系會傷
但得得太多會忘自我
我E加系邊種呢?
我失去既野真系好多
喊幾多次;;喊到幾腫都拎吾番
但得到既野雖然好小
但得LEE樣野
我冇後悔過
我曾經擁有既系FAMILY齊既心;;無論咩事都一齊既心
雖然有時搞大獲野
但我仲可以笑得出
因為你地既笑容吸引住我
所有就算我幾夜訓
第二朝我都會起身番學
上堂傾計;;食LUNCH;;玩
但今年冇左LU
1A相最寶貴"
你地既笑容系最真"
趙MA同丫FI既野
我吾會插手0,0
因為閒事莫理~__~!!
|
發表時間:2008-03-18 08:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 156 | »
|
|