| 15-3-2008 |
分類: 普通日子 |
|
相信星期四當日有d人都知我系3樓喊
ms.羅講既野真系好痛;;
我有4樣野吾捨得;;
1:
星期四既prefect章;;一切由我放下章改變
冇錯"我成日遲到又吾番學;;所以我冇能力做好一個prefect
就算吾捨得又點;;做吾到就系做吾到......
到依加仲系接受吾到個決定
2:
西西;;;老實講我lee排d情緒真系好差;;好低落
可能甘而忽略左你;;;其實由我開始冇番學既時候
你就二經慣左我吾存在既日子"
寧願我一個人霸住你;;不如放你去大家身邊
吾好再甘任性啦"大細路*
3:
我d fd同屋企人*!
吾`知你地會吾會傷心啦..
我隻眼可能兩年後睇吾到
因為600散光系極限
我依加275散光
冇左隻眼=冇左生存意義
我決定由我睇吾到果時開始
我就會去自殺
所以我會慢慢令你地慣左我吾存在既日子
就好似我系2d系吾系到6都一樣甘
4:
丫正;;講真丫
我同你行左吾系好耐
但系你令我既想法改變左
時時都哄我開心
而且你吾介意我e d甘既人
好多謝你"
---------------------------------------
我條命就交比命運
希望比我捱到18碎
而隻眼冇超過600度散光na
我既心事的確冇同人講
當然冇人知我諗咩
但我真系好吾捨得你地!*
|
發表時間:2008-03-15 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 156 | »
|
|