| 2008-03-16 |
分類: 未分類 |
|
今日比人sm囉"
神早流流打電話嘈醒我
叫我元朗睇佢排比,,
我自己差d食波餅*
用右手擋"隻手紅哂又痛;;
之後玩溜冰又卜街;;仲要撞落人地到;;
搞到以為同人做甘樣;;
之後又當失路w0;;
系巴士到訓著左訓左落人地個到;;
超吾好意思*"
`超出體力極限既1日~]]]"
*-| 預祝朱琪生日快樂=)*!!
|
發表時間:2008-03-16 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 156 | »
|
|