今日下午要返得恩,
2:30開始崇拜,,
但我2:15出門口,
點不知...去到九龍城同我玩塞車,,
塞左半個鐘,,
等等下,等到2:45,死....遲到
跟住唔等,落車,去到都搭10,,
唉!跟住開始崇拜,今日唱D歌都幾好聽,,
我比較鐘意原來是耶穌,生命霓裳&你讓我生命改變~~
4點幾先完個崇拜....但我地"卜"左羽毛球場,4點開始,,
遲左LA,完左即刻跑過去,好在去到搭4,,
事不而遲,即刻打,KA...KA....
但我地有5個人,都唔知點分好,,,
之後我係呀希個組,後尾又去左陳生&伍生個組,,
唉!!伍生都唔打既,跟住仲話3分鐘先有1個!!
跟住我地即刻開返球比佢,但佢又接唔到。
仲好意思話我地~
本身5:00就完場,但我地見冇人,打多陣,,
打到5:20,KA..KA...
咁又補返遲到個D時間~YEAH!!
今日好開心!!^^
|