尋日好大雨,,
好在有帶遮炸~~
中文堂甄老師冇返,
童老師代課,,但要作文...
題目係—驟雨中的街頭,,
咁啱又落雨,,超大雨,有時仲聽到行雷TIM,
MISS上網CHECK,CHECK到紅色暴雨警告,,
如果繼續都係紅雨的話,應該就可以放學!!
可惜....冇得返屋企,,要繼續上堂= ="
LUNCH 李紫LUNCH CHAT←[唔知係咪咁打],,
冇人陪我><"跟住同呀媽佢地食飯,,
食左勁少野,4粒燒賣..
可能冇咩胃口LA~~
LUNCH完左,上中史堂,,
平平冇返...聽潘SIR教書,,,悶死~~
上LS個陣,可能太累,差D訓著左,
放左學,搭車個陣,訓著左TIM><
|