今日要返紅十字,仲要返8:30tim,,
好累喔!!尋晚點幾先訓,
因為整red cross D野,,
操左陣,有第2個返黎同我地操,
最後入左C操..操
幫我地操個個,同我執執D錯處,,,
其他就繼續操。
一路操,就一路聽到Miss Mak係到鬧男童軍,,
鬧佢地成日掛住玩,又唔操...個D啦
之後Miss Mak叫左我地出B操,操比佢睇。
11:30放學,KE倫佢地話12:00,提子放12:30,,
跟住係巴士站到等KE倫佢地,等左好耐佢地終於黎lu,,
之後我地等多15分鐘就走左~~
跟住同KE倫佢地去左食野[[食車仔麵]],,
霎D呀媽,呀青佢地會去林嘉豪做HE D功課。
今日2:30要返得恩,我仲以為我係最遲tim,,
原來今日得我同呀希同埋其他導師..
今日係心靈加油站之人際關係,我地唱歌歌,,D歌好聽喔~~
跟住有1part係分享D個禮拜發生D咩事,,
之後又有1part係自己寫信俾自己,鼓勵自己~~
完左成個活動之後,返左正堂,同呀希整通訊錄D野,,
例如:搵圖....輸入資料等..
呀希做到6:10就走左,跟住我就繼續整,
一整就整到8點幾...之後係九龍城行左陣先返屋企。
返到屋企,玩左陣電腦,10點幾訓左教,訓到12點幾。
|