今日唔知算係好既一日,還是唔好既一日??
今日去左好多地方..例如:黃大仙中心,荷里活廣場,慈雲山中心&龍翔中心
去黃大仙中心係因為要買步操鞋...淨係買步操鞋都買左成個幾鐘= ="
而荷里活&慈雲山就係去行街街...
龍翔中心就係去搵人..但一去到,聽到一句說話..就一枝箭走左,
完全冇理過個個人既感受...一枝箭咁走左去Library,
之後就返左屋企..返左屋企,諗返頭先個件事,始終覺得自己太過份~
我覺得我應該要同佢講"對唔住",佢ON既時候..就同佢講左句"對唔住"