hallelujah!!
呢排其實好感恩.
看見組員既進步.真係好感謝主!!
現在既牙pat組至像樣.不過我知道神既心意不是要我地滿足而家既光境.
願神帶領牙pat組!!!!
鍾,小心..你地2個要加油牙!!!
我要快d見到你地走出黎服待牙..知道嘛!??
要努力努力!!
我唔可以再錦啦''我要改變啦.
我要對朋友有負擔.領人信主.
胡思婷,你睇下你似咩樣!??
你認為錦就足夠嫁啦??神既心意係錦嫁咩??
你係咪認為而家既光境就滿足喇???
你對朋友既負擔既心去左邊牙????
你唔可以再無負擔.聽懂沒有!??
我要在學校作好見證.讓人看見基督徒是不一樣的.
|