今朝9點幾起左身.
媽咪煮出前一丁比我食.
食食下,我突然嘔.
嘔哂出黎.-_____-
12點幾出左去.食飯''
跟住行左一陣,我同媽咪一人買左一對高跟鞋,好開心呀.
我要買one pieces既裙.(仲未睇岩)
then,我去睇中醫.又要飲藥喇=.=
今晚去學YOGA:)
hahahaha!!
主啊!!我好需要你呀!!
我需要改變!!
過往的憂傷,,願神袮醫治我的創傷.
唯獨袮會明白.
神啊!幫助我.