今日同ling去左tm.唸住買書嫁嘛.點知一本都唔到.激死
跟住5點到就搭西鐡番元朗..我上左藝術西鐡.好令呀.開心到叫ah.
photos!!''
好kai!!''
暑假快完了,,我做過d咩!?
hea,,hea,,!! 答應過自己做既野做唔到''
9月開學,,就冇咩時間喇..
日日會忙到死..
我唔想番學就等放學,,哂時間.
要珍惜上堂既時間.
因為番學番到3月咋,,5月就會考..到時真係死
珍惜!!珍惜!!