|
TrAcy0323
|
|
暱稱: TrAcy 1314* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
| 今日.......... |
今日遲左出門口,,
唔見stella ,,
自己一個人行去火車站!! -3-
之後返到學校,,
冇咩事發生,,
第一個小息,,
即刻去 更衣室換衫,,
呀be,,亨亨,,玲玲同yan yu 黎搵koko
原來淨係搵koko ,,
hi 都唔hi下,
難道..我真係咁....
之後就出去!! *v*
今日又教番[[頭球]]!!
ok 啦,,
but要同埋 林穎琪 一組,,
[[本身bobo 叫我同弟弟同佢地一組,,不過唔可以唔理陳紫塋!!]
so....................
之後做埋d 低b 野,,
跟住就玩喇!!
點知冇得玩,,
夠鐘!! 好唔踞
之後lunch同左 立立,k0ey 同埋 小蚊食,,
去左花果山!!
之後返到學校,,
冇咩事!!
跟住放學去 蛙艇,,
今日呀淳 要返學,,
所以冇番,,
好悶!!
不過呀田副黑超 勁型,,
冬頭今日好嬲,,
話我地最叻就係走人,,
仲問我地 :係咪好趕時間!!
之後返到屋企,,
呀MA 問WHY 咁遲,,
我話左遲放!!
之後就食飯
好啦,,唔講住,,
BYE
點解冇人黎我個BLOG 留言既?!
如果你地得閒,, 就黎啦!!
 |
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
今日好正!!  |
琴晚超晏先訓,,,
今朝12:15 先起身,,
呀ba 呀ma 話要去飲茶,,
佢地兩個去拎位,,,
之後我同我細妹先落去,,
落到去,,岩岩有位
超正!! *v*
之後食左好多野,,
我地叫左一碟麪,,
d 肉得小小,,
我地同果d 人講,,
佢地:「係咁咖喇!!」
真係好嬲!!
之後呀ba 同呀ma 去買餸,,
我就返屋企做功課!!
好喇,,唔講住喇!!
88  |
2007 年 4 月 21 日 星期六  |
YES *  |
今朝見到 stella 等我,,
好開心呀!!
去到火車站,,佢去左 7-eleven 買 yes*
我陪左佢,,佢叫我放落佢書包,,
我費事咁煩,,
就幫佢keep 住!! *v*
返到去,,見到一班人圍住立立!!
佢話琴日cool 牙果陣好痛,,差 d 喊,,
不過佢唔肯俾我地睇,,
我都知,,始終唔係咁好!!
之後上堂,上堂,又上堂!!
之後食lunch ,,
同sunki 去左元綠食lunch,,
食到搭4 ,,就走人!! -3-
跟住上中史堂,,
差唔多落堂,,
miss wong 問黃偉樂睇緊咩,,
之後叫左佢拎果本野出去,,
其實本yes * 係 Temp0 既,,
最後好似都冇俾番佢!!
放學太緊,,
唔記得左俾番本yes * stella ,,
諗住星期一先俾番佢!!
而家訓啦,, bye  |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | » |