TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


今日..........

今日遲左出門口,,

唔見stella ,,

自己一個人行去火車站!!   -3-

之後返到學校,,

冇咩事發生,,

第一個小息,,

即刻去  更衣室換衫,,

呀be,,亨亨,,玲玲同yan yu 黎搵koko

原來淨係搵koko ,,

hi 都唔hi下,

難道..我真係咁....

之後就出去!!  *v*

今日又教番[[頭球]]!!

ok 啦,,

but要同埋 林穎琪 一組,,

[[本身bobo 叫我同弟弟同佢地一組,,不過唔可以唔理陳紫塋!!]

so....................

之後做埋d 低b 野,,

跟住就玩喇!!

點知冇得玩,,

夠鐘!! 好唔踞

之後lunch同左 立立,k0ey 同埋 小蚊食,,

去左花果山!!

之後返到學校,,

冇咩事!!

 跟住放學去 蛙艇,,

今日呀淳 要返學,,

所以冇番,,

好悶!!

不過呀田副黑超 勁型,,

冬頭今日好嬲,,

話我地最叻就係走人,,

仲問我地 :係咪好趕時間!!

之後返到屋企,,

呀MA 問WHY 咁遲,,

我話左遲放!!

之後就食飯

好啦,,唔講住,,

BYE

 

點解冇人黎我個BLOG 留言既?!

如果你地得閒,, 就黎啦!!



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


今日好正!! 愉快

琴晚超晏先訓,,,

今朝12:15 先起身,,

呀ba 呀ma 話要去飲茶,,

佢地兩個去拎位,,,

之後我同我細妹先落去,,

落到去,,岩岩有位

超正!!  *v*

之後食左好多野,,

我地叫左一碟麪,,

d 肉得小小,,

我地同果d 人講,,

佢地:「係咁咖喇!!」

真係好嬲!!

之後呀ba 同呀ma 去買餸,,

我就返屋企做功課!!

好喇,,唔講住喇!! 

88



2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


YES * 愉快

今朝見到 stella 等我,,

好開心呀!!

去到火車站,,佢去左 7-eleven 買  yes*

我陪左佢,,佢叫我放落佢書包,,

我費事咁煩,,

就幫佢keep 住!! *v*

返到去,,見到一班人圍住立立!!

佢話琴日cool 牙果陣好痛,,差 d 喊,,

不過佢唔肯俾我地睇,,

我都知,,始終唔係咁好!! 

之後上堂,上堂,又上堂!!

之後食lunch ,,

同sunki 去左元綠食lunch,,

食到搭4 ,,就走人!!  -3-

跟住上中史堂,,

差唔多落堂,,

miss wong 問黃偉樂睇緊咩,,

之後叫左佢拎果本野出去,,

其實本yes * 係 Temp0 既,,

最後好似都冇俾番佢!!

放學太緊,,

唔記得左俾番本yes * stella ,,

諗住星期一先俾番佢!! 

 

而家訓啦,, bye