|
TrAcy0323
|
|
暱稱: TrAcy 1314* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
|
2007 年 5 月 5 日 星期六  |
今日冇返學!!  |
今日本身要返果個電腦英語班,,
不過冇返到,,
去左賽艇中心聽講座!!
今朝起身遲左,,
9:40 先出門口,,
冬菇 話要10:00 去到,,
一定遲到啦!! >.<
點知去到,,
10:15 分喇!!
之後開始左冇幾耐,,
陸京琳黎左,,
有冇搞錯,,
打佢個手提唔通,,
仲諗住約埋佢,,
不過算啦!!
講呀講呀講呀..................................
講完之後,,
冬菇要我地做腰腹,,
之後就放,,
跟住先隻見到 冬菇同佢個學生,,
應該係佢女友..
跟住又見到呀淳同佢個女朋友!!
跟住同左baba ,,mama 同細妹去左飲茶,,
飲完之後,,
我地去左沙田廣場行一陣,,
再去左 宜家傢俬 睇野,,
我覺得果度勁好玩,, ^^
之後搭火車返屋企,,
跟住呀ba ,,呀ma 去買餱,,
我去左睇褲,,
哈哈,,
今日買左條褲[[[短既]]
好開心!!
望有多d 人黎留言!!
 |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
Lunch!!  |
今日好似冇咩好講,,
LUNCH 同左胡婉食,,
食左好多野唷!!
去左許留山先,,同佢食左個Twins
之後去左食手卷,,
再去左食撈撈,,
一定要減肥呀!!
今日放學去賽艇,,
要拉2000 k ,,
勁辛苦!!
之後放學返屋企,,
因為有人黎左,,唔講啦!!  |
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
大尾篤!! xd  |
今日朝早 9:10 先起身,,
好驚遲到,,
之後要快d 刷牙,,
點知食完野都己經9:40,,
落到樓下,,
岩岩好有車,, *v*
之後去到遲左小小,,
跟住 容姑同話 temp0唔黎買野,,
跟住得我地三個買野,,
我地買得唔係好多野,,
三種雞翼,,每樣六隻,,
兩種雞扒,,每樣兩塊,,
仲有芝士腸同雞肉腸 加埋d 魚蛋,,
買左$105,,
之後去惠康,,
買埋d炭,,可樂......
又用左$120,,
跟住去容姑屋企拎 啤牌,,
之後容如姑話夠鐘,,
黃偉樂請左我同佢搭的士!! >.<
跟住等埋 temp0就去大埔墟,,
[[跟住買野唔講]]
之後去到唔識整,,
搵人幫手,,
佢幫我地,,仲借埋野俾我地,,
真係好好人,,
燒到七七八八,,
我,,陳紫塋同伍律慧去租單車,,
我地講左踩到4:00 俾佢地,,
佢地就刈艇先!!
我地上左提霸,,
勁爽,,
不過趙浩棓,陳劭朗勁q 煩,,
係我地前面阻住哂!!
影左都ok 多相!! [[去相簿睇]]
之後去到尾就掉頭,,
之後有個人架單車後面有個 MP3 播放器,,
勁Q 嘈,,
之後我地六個人勁大聲叫" 仆街!!"
不過果個人應該唔知我地叫緊佢
之後落番去,,temp0 佢地仲未得,,
好似返唔到黎,,
最後佢地超左半粒鐘,,
我地俾佢地踩左一陣,,
跟住就還車,,
搭番 75k 出去,,
之後我係上水落,,番mama 去買野!!
之後去粉嶺中心食飯,,
跟住就返屋企 lu!!
今日須係好好玩,,而家係第一次同中學fd 去 BBQ
我唔會忘記今次既BBQ!!  |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 20 | » |