TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


今日冇返學!! 愉快

今日本身要返果個電腦英語班,,

不過冇返到,,

去左賽艇中心聽講座!!

今朝起身遲左,,

9:40 先出門口,,

冬菇 話要10:00 去到,,

一定遲到啦!!  >.<

點知去到,,

10:15 分喇!!

之後開始左冇幾耐,,

陸京琳黎左,,

有冇搞錯,,

打佢個手提唔通,,

仲諗住約埋佢,,

不過算啦!!

講呀講呀講呀..................................

講完之後,,

冬菇要我地做腰腹,,

之後就放,,

跟住先隻見到  冬菇同佢個學生,,

應該係佢女友..

跟住又見到呀淳同佢個女朋友!!

跟住同左baba ,,mama 同細妹去左飲茶,,

飲完之後,,

我地去左沙田廣場行一陣,,

再去左  宜家傢俬  睇野,,

我覺得果度勁好玩,,   ^^

之後搭火車返屋企,,

跟住呀ba ,,呀ma 去買餱,,

我去左睇褲,,

哈哈,,

今日買左條褲[[[短既]]

好開心!! 

 

望有多d 人黎留言!!



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


Lunch!! 愉快

今日好似冇咩好講,,

LUNCH 同左胡婉食,,

食左好多野唷!!

去左許留山先,,同佢食左個Twins

之後去左食手卷,,

再去左食撈撈,,

一定要減肥呀!!

今日放學去賽艇,,

要拉2000 k ,,

勁辛苦!!

之後放學返屋企,,

因為有人黎左,,唔講啦!!



2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


大尾篤!! xd 愉快

今日朝早 9:10 先起身,,

好驚遲到,,

之後要快d 刷牙,,

點知食完野都己經9:40,,

落到樓下,,

岩岩好有車,, *v*

之後去到遲左小小,,

跟住  容姑同話 temp0唔黎買野,,

跟住得我地三個買野,,

我地買得唔係好多野,,

三種雞翼,,每樣六隻,,

兩種雞扒,,每樣兩塊,,

仲有芝士腸同雞肉腸  加埋d 魚蛋,,

買左$105,,

之後去惠康,,

買埋d炭,,可樂......

又用左$120,,

跟住去容姑屋企拎 啤牌,,

之後容如姑話夠鐘,,

黃偉樂請左我同佢搭的士!! >.<

跟住等埋 temp0就去大埔墟,,

[[跟住買野唔講]]

之後去到唔識整,,

搵人幫手,,

佢幫我地,,仲借埋野俾我地,,

真係好好人,,

燒到七七八八,,

我,,陳紫塋同伍律慧去租單車,,

我地講左踩到4:00 俾佢地,,

佢地就刈艇先!!

我地上左提霸,,

勁爽,,

不過趙浩棓,陳劭朗勁q 煩,,

係我地前面阻住哂!!

影左都ok 多相!!  [[去相簿睇]]

之後去到尾就掉頭,,

之後有個人架單車後面有個 MP3 播放器,,

勁Q 嘈,,

之後我地六個人勁大聲叫" 仆街!!"

不過果個人應該唔知我地叫緊佢

之後落番去,,temp0 佢地仲未得,,

好似返唔到黎,,

最後佢地超左半粒鐘,,

我地俾佢地踩左一陣,,

跟住就還車,,

搭番 75k 出去,,

之後我係上水落,,番mama 去買野!!

之後去粉嶺中心食飯,,

跟住就返屋企 lu!!

 

今日須係好好玩,,而家係第一次同中學fd 去 BBQ

我唔會忘記今次既BBQ!!