TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


今 日同玲玲食!! 愉快

今日朝早,,

個stella 又唔等人,,

點知去到火車站又見到佢啵!!

之後返到去,,冇咩野,,

之後小息,,

去左圖書館借書!!

then I.S.

冇野好講!!

之後第2個小息要去搵個  布sir

佢話我果個[[電腦英語班]]要事先請假,,

佢話今次算喎!!

then lunch ,,

玲玲話想去 仙茶居,,

我陪左佢去,,

果度d 野好好食,,

我仲飲左珍珠奶茶,,

不過都ok 貴,,

要$ 29 ,,

不過好味咪得囉!!

 

放學去刈艇,,

陸京琳講果個 陳咩康 冇黎,,

好釆

之後刈完去左沙田食  壽司,,

食左 三文魚,栗米,炸蝦........

仲食左個 豬扒拉麵 tim,,,

Yummy

之後去左無印,,

買左4枝 筆筆!!

跟住就返屋企,,

cause  要睇 溏  !!

 



2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


^^ 愉快

今日又係咁,,

係紅綠燈果度見到stella,,

都係一樣,,

一齊行番學校~

返到去,,

快d 上去做埋d hw ,,

第一堂pth,,

上次羅桂嫦講左成10 分鐘,,

今次都有d 驚,,

好釆伍津慧唔係講左好耐,,

不過就細聲左d 囉!!

之後到KEN 哥,,

唔知佢講咩!!

之後第一個小息唔講,,

第二個小息,,

黃SIR 黎左,,

初頭唔知咩事,,

以為搜書包,,

點知佢同我地講D 欺凌既野,,

話陳智勇唔見左條 P.E. 褲

其實係俾人掉左過去 鄧顯!!

之後佢地CHECK 可能會報警!!

 

今日要請SOSO LUNCH,,

上次測驗我低分過佢,,

所以今日請左佢食大家樂!!  *v*

返到去,,

冇咩做,,

所以作埋篇文!!

之後maths 要QUiZ

點知唔夠要去  COPY 啦

派完又有淨,,

跟住陳劭朗話 :都叫你派左先咖喇!!

之後俾楊SIR 調左出去坐,,

跟住佢話[[移民]]

全班係度笑,,

之後放學stella 話要去幫佢地班加油,,

所以sunk!  陪我去電腦室,,

做埋個photoimpact,,

之後  go home



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


今日 >^< 愉快

今日朝早又唔見stella,,

點知去到紅綠燈,,

見到佢喎,,

跟住一齊行 !!   *v*

返到去,,

見到玲玲 ,呀be 佢地................

之後去排隊,,

上到去,,

勁眼訓,,

之後到skip 去到 IH,,

果個 洗SIR ,,

勁悶,,

鍾釆兒同我& KOEY 玩左個GAME,,

就係寫十五 樣 你認為最重要既 人同事,,

之後減五個冇咁重要,,

再減五個冇咁重要,,

之後再排由唔重要到重要!!

你要諗下點解要排佢係呢個位置!!

之後lunch 同mama 去大快活食!!

返到去,,

要中文默書,,

一d都冇溫過!!

得30 分!!

中史唔講,,

放學紫塋陪我去影學生相!!

我地去左 許留山  食twins ,,

我要果個  迷你多芒小丸子,,

點知食食下,,

我隻牙甩左,,

跟住去左龍豐個洗水間,,

之後去買耳針,,

THEN 影相,,

影完走人,,

點知返到屋企D 耳針唔見左,,

頂佢個肺!!