|
TrAcy0323
|
|
暱稱: TrAcy 1314* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 12 日 星期二  |
班會旅行  |
哈哈,,
我覺得今日份英文exam paper ok 易,,
希望有8 字頭喇!!
放左學之後,,
miss wan 黎左同我地傾班會旅行d 野!!
有幾個地方俾我地揀:
海洋公園,,,百鳥塔(我都唔知邊度黎),,,長洲 同埋 濕地公園(去過喇)
我舉左兩次手,,,
一次係Ocean Pack ,,
一次係長洲,,
最後都係海洋公園,,
佢話大約$100 ,,
我覺得抵囉!!
平時都要$150 喇!!
之後陪弟弟行番屋企!!
6:00 果陣,,
鐘釆兒打黎話同我一組 xD
佢話1 齊玩過山車,,
勁開心 ^^
因為弟弟都唔玩,,
哈哈,,
我希望果日曬都唔好落雨!!
P.S. 昂坪360 有架纜車跌左落落黎!!
唉,,
Fathers 冇得去lu!!
 |
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 信! |
小蚊琴日俾左封信我,,
佢係入面問我喱排點解小左同班fd 一齊,,係咪有咩問題?
我覺得喱排同呀be 佢地真係疏離左好多,,,
不過希望唔會因為咁樣而影響我地既友誼!!
今日DT 最後一堂
我個KEY Ring 整得唔令,,
不過唔緊要喇!!
我f.2 一定唔會揀DT!!
放學之後本身諗住同鍾釆兒去 粉嶺圖書館溫書,,
不過佢又話驚MAMA 唔俾,,
之後就自己一個返屋企!!
4:00 幾果陣,,超大雨,,
又大風,,D 雷又大聲,,
勁恐怖!!  |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
n 年冇打blog lu!!  |
今日朝早超早起身!!
因為VA 果件野未整好!!
之後遲左出門口!!
之後返到去,,
即刻溫中文默書!!
好釆夠時間!!
第二個小息去左做SRA ,,
弟弟同我每人做三本,,,
之後互抄!!
放學果陣,,
黃偉樂借左我本SRA!!
之後同弟弟去買學生鞋!
揀左成一粒鐘,,
去完新果間之後,,
去埋名都果間,,
最尾都係去左名都=]
之後就搭車車返屋企,,
不過去埋惠康買雪糕,,
之後就返屋企食飯!!  |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20 | » |