TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


考完試喇 XD 愉快

今日考GEOG,,

份卷OK 喇!!

之後放學同陳紫塋&弟弟行左陣,,,

個陣先9:00 幾,,

勁多舖都未開囉!!

所以冇咩好行!!

跟住本身想去M 記食早餐,,

不過名都M 記實在太多人喇!!

所以冇食,,

跟住就返屋企,,

琴日睇哂D 花樣,,

個結局真係好無[離]頭囉!!

不過都OK 好睇既,,吳尊同唐禹哲都OK 令仔!!

跟住上網睇下有咩劇好睇喇!!

換換愛,,立立之前話佢睇緊,,

咁就睇下好唔好睇喇!!

點知賜睇下又覺得OK 啵!!

楊丞琳,,王傳一同賀軍翔都OK !!

睇到第三集,,

就想去訓,,

所以返房訓左陣^^

之後6:00起身!!

睇咩本草藥王,,

之前好似睇過,

之後就食飯  *v-*

 

唔打lu ,,

BYE



2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


Cheese cake ** 愉快

今日考英文compition ,,

唔洗溫,,

返到去先記得要bring PTH 書!!

不過唔緊要喇!!

之後考緊果陣,,

有一下電話冇電既聲響左下,,

我FEEL 到應該係我囉!!

BECAUSE 我覺得琴日講完電話冇息機,,

之後得番五分鐘果陣又響,,

之後我肯定係我囉!!

之後miss 朱放左之後叫我地留低,

話要check,,

黃sir 黎左 !!

佢逐行逐行問有冇人自首,,

第一行,,弟弟應左,,

佢帶左i-pod,,

唉,,

到我果行,,

我都應左帶 電話,,

之後黃偉樂都帶左手提,,

之後黃sir 叫我地去電腦室等!!

我拎左部電話出黎,,

佢話要收左佢,,

要家長黎拎番,,

仲有抄100 句:我以後不再帶手電回校

唉,,上次留書又要抄,,

d 呀sir 咁鐘意叫人抄書咖!!

之後本身諗住去JOJO 屋企,,

不過最後都係學校等!!

之後到左10:55

要去prepare,,

考果陣有d 緊張,,

唉,,

算喇>.<

之後去JOJO 屋企,,

抄左一陣,,

佢玩左陣勁舞,,

之後食野,,

跟住落左去買整蛋糕D 野,,

買左Cream cheese,,sugar,,flour.....

佢原來唔見左條鎖時,,

冇得返佢屋企住,,

之後等到佢呀ba 返疽屋企之後,,

我地先返^^

之後我諗住上網番上次同弟弟佢地整藍莓芝士蛋糕個網喇!!

點知搵極都搵唔到,,

JOJO一向整開都唔洗麵粉,,

但係我上次要咖啵!!

跟住我話用整CHEESE CAKE 個方法先,,

之後再加麵粉同埋藍莓乳酪,,

跟住完整左大約3粒鐘,,

之後我6:00 走,,

我叫MAMA係龍豐等,,

之後佢話今晚整 芒果布甸!!

正 *v*



2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


划艇 愉快

今日考中文同music,,

不過我竟然唔記得左要考music,,

一d 都冇溫,,

小息見d 人拎住本music書先知要考music,,

中文卷ok 難喇!!

聆聽俾我想像中易,,

music 聽果part 真係唔識,,

放左學諗住呀be 佢地一齊食,,

行行下鐘釆兒hi 我,,

話想我陪佢去圖書館,,

跟住呀be 佢地又好似唔係好理我,,

咪同鐘釆兒佢一齊行去囉!!

之後我想叫佢陪我食lunch ,,

不過佢又唔食,,

咁咪去左一間唔跳咩書店借電話,,

佢打左俾mama,,

話同佢mama 一齊食,,

跟住佢問我一唔一齊,,

我冇所謂,,

佢地話12:30 翠華等,,

不過我都唔知邊度係翠華!!

跟住上左佢屋企,,

 睇左陣電視,,

佢洗左頭,,

之後就同佢一齊搵佢MAMA,,

佢MAMA 見到我,,

話好似係邊度見過我,,

不過唔係佢屋企,,

但係我記得我見過佢MAMA 唔係好多,,

BUT 佢MAMA 又話可能識我MAMA...........

之後去左翠華,,

D 野OK 喇 ^^

之後去圖書館 等左一陣,,

就走LU,,

返到屋企,,,勁悶,,

不過有D 想去划艇,,

不過唔知陸琳去唔去,,

懶到唔想打俾佢,,

之後3:30 佢打俾我,,

話去划艇,,

佢話HOENY 話去,,

勁開心囉!!

之後勁怏換衫,,

去到火車站,,

等瘧陣,,

就搭火車去大埔墟,,

點跳去到太和,,

佢又話去大學等,,

之後miss

去到,,冬菇冇番,,

呀田同呀萍代,,

之後拉機!!

不過拉左勁小,,

之後果d 唔想講,,

搭車走人,,

陪陸琳搭車,,

 

訓lu,, *v*