|
TrAcy0323
|
|
暱稱: TrAcy 1314* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
考完試喇 XD  |
今日考GEOG,,
份卷OK 喇!!
之後放學同陳紫塋&弟弟行左陣,,,
個陣先9:00 幾,,
勁多舖都未開囉!!
所以冇咩好行!!
跟住本身想去M 記食早餐,,
不過名都M 記實在太多人喇!!
所以冇食,,
跟住就返屋企,,
琴日睇哂D 花樣,,
個結局真係好無[離]頭囉!!
不過都OK 好睇既,,吳尊同唐禹哲都OK 令仔!!
跟住上網睇下有咩劇好睇喇!!
換換愛,,立立之前話佢睇緊,,
咁就睇下好唔好睇喇!!
點知賜睇下又覺得OK 啵!!
楊丞琳,,王傳一同賀軍翔都OK !!
睇到第三集,,
就想去訓,,
所以返房訓左陣^^
之後6:00起身!!
睇咩本草藥王,,
之前好似睇過,
之後就食飯 *v-*
唔打lu ,,
BYE
 |
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
Cheese cake **  |
今日考英文compition ,,
唔洗溫,,
返到去先記得要bring PTH 書!!
不過唔緊要喇!!
之後考緊果陣,,
有一下電話冇電既聲響左下,,
我FEEL 到應該係我囉!!
BECAUSE 我覺得琴日講完電話冇息機,,
之後得番五分鐘果陣又響,,
之後我肯定係我囉!!
之後miss 朱放左之後叫我地留低,
話要check,,
黃sir 黎左 !!
佢逐行逐行問有冇人自首,,
第一行,,弟弟應左,,
佢帶左i-pod,,
唉,,
到我果行,,
我都應左帶 電話,,
之後黃偉樂都帶左手提,,
之後黃sir 叫我地去電腦室等!!
我拎左部電話出黎,,
佢話要收左佢,,
要家長黎拎番,,
仲有抄100 句:我以後不再帶手電回校
唉,,上次留書又要抄,,
d 呀sir 咁鐘意叫人抄書咖!!
之後本身諗住去JOJO 屋企,,
不過最後都係學校等!!
之後到左10:55
要去prepare,,
考果陣有d 緊張,,
唉,,
算喇>.<
之後去JOJO 屋企,,
抄左一陣,,
佢玩左陣勁舞,,
之後食野,,
跟住落左去買整蛋糕D 野,,
買左Cream cheese,,sugar,,flour.....
佢原來唔見左條鎖時,,
冇得返佢屋企住,,
之後等到佢呀ba 返疽屋企之後,,
我地先返^^
之後我諗住上網番上次同弟弟佢地整藍莓芝士蛋糕個網喇!!
點知搵極都搵唔到,,
JOJO一向整開都唔洗麵粉,,
但係我上次要咖啵!!
跟住我話用整CHEESE CAKE 個方法先,,
之後再加麵粉同埋藍莓乳酪,,
跟住完整左大約3粒鐘,,
之後我6:00 走,,
我叫MAMA係龍豐等,,
之後佢話今晚整 芒果布甸!!
正 *v*  |
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
划艇  |
今日考中文同music,,
不過我竟然唔記得左要考music,,
一d 都冇溫,,
小息見d 人拎住本music書先知要考music,,
中文卷ok 難喇!!
聆聽俾我想像中易,,
music 聽果part 真係唔識,,
放左學諗住呀be 佢地一齊食,,
行行下鐘釆兒hi 我,,
話想我陪佢去圖書館,,
跟住呀be 佢地又好似唔係好理我,,
咪同鐘釆兒佢一齊行去囉!!
之後我想叫佢陪我食lunch ,,
不過佢又唔食,,
咁咪去左一間唔跳咩書店借電話,,
佢打左俾mama,,
話同佢mama 一齊食,,
跟住佢問我一唔一齊,,
我冇所謂,,
佢地話12:30 翠華等,,
不過我都唔知邊度係翠華!!
跟住上左佢屋企,,
睇左陣電視,,
佢洗左頭,,
之後就同佢一齊搵佢MAMA,,
佢MAMA 見到我,,
話好似係邊度見過我,,
不過唔係佢屋企,,
但係我記得我見過佢MAMA 唔係好多,,
BUT 佢MAMA 又話可能識我MAMA...........
之後去左翠華,,
D 野OK 喇 ^^
之後去圖書館 等左一陣,,
就走LU,,
返到屋企,,,勁悶,,
不過有D 想去划艇,,
不過唔知陸琳去唔去,,
懶到唔想打俾佢,,
之後3:30 佢打俾我,,
話去划艇,,
佢話HOENY 話去,,
勁開心囉!!
之後勁怏換衫,,
去到火車站,,
等瘧陣,,
就搭火車去大埔墟,,
點跳去到太和,,
佢又話去大學等,,
之後miss
去到,,冬菇冇番,,
呀田同呀萍代,,
之後拉機!!
不過拉左勁小,,
之後果d 唔想講,,
搭車走人,,
陪陸琳搭車,,
訓lu,, *v*  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 20 | » |