TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


今日弟弟生日呀!! 愉快

弟弟,,

生日大快樂

送俾你份禮物鐘唔鐘意呀!!

今日朝早上hall 睇show ,,

見到小蚊同嘉詠姐姐化左妝,,

好索,,

佢地今日有表演,,

d 人夾都ok ,,

不過有d 就真係太長喇!!

小蚊佢地唱歌,,

好好聽啵!!

佢地差唔多開始表演果陣,,

d 人勁多聲嗌佢地兩個個名,,

超型!!

之後放學同弟弟一齊搭車!!

返到屋企!!

睇惡作劇之吻!!

又幾好睇啵!!

 see you!!

 

 

聽日就派成績表喇!!

好緊要自己升咩班!!

1C D 人亦會隨住聽日而分派到唔同既班別,,

好唔捨得!!



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


好耐冇打過blog 喇!! 愉快

今日本身想去划艇,,

諗住講謝佳靜喇!!

點知佢唔想去,,

仲叫我陪佢去行街!!

不過見佢咁唔開心,,

所以就陪左佢去出mk   -3-

出到去,,

我地去左瓊華中心,,

唉,,旺中冇得影貼紙相真係好唔方便,,

要行咁遠!!

之後我地影左兩部,,第一部有好大張[椅子]

未影之前,

佢話俾我知佢呀哥之後曾經試過係度同女友kiss 左半粒鐘,,

跟住俾人投訴!!

我覺得勁搞笑,,

之後畫呀畫呀 >.<

不過唔係好夠時間!!

第二部有好多時間,,

畫左好多野!!

影完我地就去行女人街!!

睇左好多野!!

不過好運吉!!

我記得有一間買火機既,,d 火機勁得意!!

有青蛙形,,檸檬茶包裝形,,  CUTE 爆!!

之後去左食野,,

我地食左盒  章魚小丸子同一個類似夾餅既野!!

不過真係好好食,,

大家一齊Share,,

食完之後就快要返屋企喇!!

一路行,,

一路見到勁多檔賣 ALL STAR D 鞋,,

$70 一對都有,,

一定假既!!

之後就一齊搭火車!!



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


Oecan Park *v* 愉快

嘩嘩嘩,,

今日終於到喇!!!!

我等左喱日好耐喇^^

今日我7:45 起身,,

8:00出門口喇!

同mama 去左  麥當當  食早餐

之後我同MAMA就搭火車落 上水!!

之後我就返學校 lu

返到去,,

都ok 多人到左!!

之後齊人就行出去  陳式宏 果度等車!!

搭呀搭呀,,

搭左一粒半鐘就去到海洋公園 ^^

之後落車,,

係門口等左5分鐘到,,

之後就入去喇*v*

嘩嘩嘩,,,冇幾耐,,

就開始落毛毛雨,,

我地係未搭纜車之前,,

淨係玩左果個  威威至激之旅!!

我覺得好玩,,

佢唔係[旭]得好勁,,

不過氣氛好好!!

之後就搭纜車過去另一邊!!

我同靜文,詠嵐,羅桂嫦,何曉彤,伍津慧同埋鍾釆兒一齊!!

鄭智聰佢地就係我地前面

之後過到去,,

我地睇左水母萬花筒,,海洋館同鯊魚館先,,

個水母萬花筒真係好正,,

d 水母好得意,,

加埋d 燈光,,

真係靚爆 ^.^

之後我地就開始玩機動遊戲,,         (唔係順序)

我就記得好似玩左飛天秋千,,

真係好涼爽!!

好似果陣玩呢個就最好不過!!

之後就{反}極速之旅   姐係跳樓機,,

本身鍾釆兒唔肯咖,,

不過我都拉左佢去玩!!

我放低哂d 野,,

其實我都有少少驚-3-

上到去,,

佢狂話:好驚呀

上到去最高點,,

我望住下面!

逗留左唔夠10秒,,

就跌左落下,,

5秒都唔洗就落到去喇!!

之後又上番去中間,,

之後就極快落番去!!

then去玩翻天飛鷹,,

一上去,,

冇咩野,,

ok 好玩,,不過冇咩離心力  ^.^

之後去左玩海盜船,,

本身想坐最高,

不過有人話唔坐,,

之後坐尾二果行!!

ok high,,

之後鍾釆兒話一齊嗌,,{唔係因為驚果d 嗌}

之後落到去,,仲想玩,,

不過要集合點名lu,,

跟住麥當當買左杯大可樂!!

爽爆 >.<

之後食埋自己整果d  火腿三文治,,

prefect  *v*

跟住好似就見到 BOBO & CHERRY

我地玩多次海盜船,,

我同BOBO 坐最尾,,

今次真係超high!!

嘩,,爽 ^v^

then 我地又玩多一次飛天秋千,,

靜文同我地一齊