|
TrAcy0323
|
|
暱稱: TrAcy 1314* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
今日弟弟生日呀!!  |
弟弟,,
生日大快樂
送俾你份禮物鐘唔鐘意呀!!
今日朝早上hall 睇show ,,
見到小蚊同嘉詠姐姐化左妝,,
好索,,
佢地今日有表演,,
d 人夾都ok ,,
不過有d 就真係太長喇!!
小蚊佢地唱歌,,
好好聽啵!!
佢地差唔多開始表演果陣,,
d 人勁多聲嗌佢地兩個個名,,
超型!!
之後放學同弟弟一齊搭車!!
返到屋企!!
睇惡作劇之吻!!
又幾好睇啵!!
see you!!
聽日就派成績表喇!!
好緊要自己升咩班!!
1C D 人亦會隨住聽日而分派到唔同既班別,,
好唔捨得!!
 |
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
好耐冇打過blog 喇!!  |
今日本身想去划艇,,
諗住講謝佳靜喇!!
點知佢唔想去,,
仲叫我陪佢去行街!!
不過見佢咁唔開心,,
所以就陪左佢去出mk -3-
出到去,,
我地去左瓊華中心,,
唉,,旺中冇得影貼紙相真係好唔方便,,
要行咁遠!!
之後我地影左兩部,,第一部有好大張[椅子]
未影之前,
佢話俾我知佢呀哥之後曾經試過係度同女友kiss 左半粒鐘,,
跟住俾人投訴!!
我覺得勁搞笑,,
之後畫呀畫呀 >.<
不過唔係好夠時間!!
第二部有好多時間,,
畫左好多野!!
影完我地就去行女人街!!
睇左好多野!!
不過好運吉!!
我記得有一間買火機既,,d 火機勁得意!!
有青蛙形,,檸檬茶包裝形,, CUTE 爆!!
之後去左食野,,
我地食左盒 章魚小丸子同一個類似夾餅既野!!
不過真係好好食,,
大家一齊Share,,
食完之後就快要返屋企喇!!
一路行,,
一路見到勁多檔賣 ALL STAR D 鞋,,
$70 一對都有,,
一定假既!!
之後就一齊搭火車!!  |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
Oecan Park *v*  |
嘩嘩嘩,,
今日終於到喇!!!!
我等左喱日好耐喇^^
今日我7:45 起身,,
8:00出門口喇!
同mama 去左 麥當當 食早餐
之後我同MAMA就搭火車落 上水!!
之後我就返學校 lu
返到去,,
都ok 多人到左!!
之後齊人就行出去 陳式宏 果度等車!!
搭呀搭呀,,
搭左一粒半鐘就去到海洋公園 ^^
之後落車,,
係門口等左5分鐘到,,
之後就入去喇*v*
嘩嘩嘩,,,冇幾耐,,
就開始落毛毛雨,,
我地係未搭纜車之前,,
淨係玩左果個 威威至激之旅!!
我覺得好玩,,
佢唔係[旭]得好勁,,
不過氣氛好好!!
之後就搭纜車過去另一邊!!
我同靜文,詠嵐,羅桂嫦,何曉彤,伍津慧同埋鍾釆兒一齊!!
鄭智聰佢地就係我地前面
之後過到去,,
我地睇左水母萬花筒,,海洋館同鯊魚館先,,
個水母萬花筒真係好正,,
d 水母好得意,,
加埋d 燈光,,
真係靚爆 ^.^
之後我地就開始玩機動遊戲,, (唔係順序)
我就記得好似玩左飛天秋千,,
真係好涼爽!!
好似果陣玩呢個就最好不過!!
之後就{反}極速之旅 姐係跳樓機,,
本身鍾釆兒唔肯咖,,
不過我都拉左佢去玩!!
我放低哂d 野,,
其實我都有少少驚-3-
上到去,,
佢狂話:好驚呀
上到去最高點,,
我望住下面!
逗留左唔夠10秒,,
就跌左落下,,
5秒都唔洗就落到去喇!!
之後又上番去中間,,
之後就極快落番去!!
then去玩翻天飛鷹,,
一上去,,
冇咩野,,
ok 好玩,,不過冇咩離心力 ^.^
之後去左玩海盜船,,
本身想坐最高,
不過有人話唔坐,,
之後坐尾二果行!!
ok high,,
之後鍾釆兒話一齊嗌,,{唔係因為驚果d 嗌}
之後落到去,,仲想玩,,
不過要集合點名lu,,
跟住麥當當買左杯大可樂!!
爽爆 >.<
之後食埋自己整果d 火腿三文治,,
prefect *v*
跟住好似就見到 BOBO & CHERRY
我地玩多次海盜船,,
我同BOBO 坐最尾,,
今次真係超high!!
嘩,,爽 ^v^
then 我地又玩多一次飛天秋千,,
靜文同我地一齊  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | » |