TrAcy "s BlOg
留言呀!!!
記住我係TrAcy
TrAcy0323
暱稱: TrAcy 1314*
性別: 女
國家: 香港

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

最新日誌

而家轉xg
同 h0eny 去書展!!
去左青衣睇戲!!
划艇@.@
0K 悶!!


日誌分類

全部 (60)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


CHECK POINT!! 愉快

今日一返到去,,

冇咩好講!!

兩個小息都陪左弟弟,,

之後lunch 同左弟弟食!!

佢帶左我去一間食 鍋貼既野!!

我都唔知係邊*

去到果度,,

幾令啵!

d 野都幾好食,,

唔算好貴!!

之後返到去,,

岩岩好!!

跟住skip 哂,,到放學!!

今日放學要checkpoint,

我之前都冇玩過[[不過我諗應該幾好玩!!]]

我,,紫塋,,k0ey同弟弟,,四個人一組!!

仲有cathy,holly ,emily 同主席一組!!

我地同佢地第一個要[反]既項目都一樣!!

首先要去 tuck shop!!

去到門口,,要等佢吹雞,,

k0ey 話我一定要快過陳智勇!!

佢一吹雞,,

我狂跑,,

第一個到tck shop,,

之後要填字,,

我見隔離台有anwser,,

見弟弟望,,因為佢最近!!

之後我地快holly ,,

即刻去第二度,,

本身都唔知去邊,,

不過有好多人既地方就一定有得玩!!

之後去左平台,

要講急口令,

我同弟弟一組,,

k0ey 同紫塋一組!!

我地果個短d ,,

要7 秒講哂,,

佢地果舍難d ,,要10秒講哂,,

之後去左3樓,,

聽音樂,,

我地見anwser,,

又望,,

點知錯左一個,,

佢話等間要再玩過*

跟住去左玩畫畫,,

koey 畫,,

我地講,,

d 人勁好,,

幫左我地勁多,,

好快搞掂!!

之後我地去左  後花園,,

講故事,

d 人好幫我地,,

減左  10 幾20 秒,,

之後去番聽music ,,

又俾我地抽番頭先果張,,

好正!!

之後我地唔知點去下一個,,,

有d helper

原來佢地玩野,,

好釆冇俾佢地呃姐!!

之後去左  A5

玩估野,,

K0EY 睇,,我地估,,

好釆果個係我地PERFECT,,

又有得幫  ^^

之後去埋找不同,,

就ok !

今日d 人特別好,,

又有得幫,,

真係好多謝你地,,

之後返番去hall ,,

我地係f.1 group 係第三

之後好無聊,,

去左找不同果度,,

見到holly 佢地,,

就幫下佢地!!

之後就到獎,,

我地成組人上去拎獎,,

走得,,

因為勁熱,,去左買野飲!!

點知落雨,,

我同紫塋,,弟弟,,

三個人用兩把傘,,

弟弟同紫塋好濕,,

因為我自己一把,,

佢地兩個話用一把,,

之後去到火車站,,

等左一陣,,就走

點知見到koey,,

佢話想打電話,,

不過我冇,,所以走左,,

之後去到果條樓梯,,

我又想打,,

有個高form 既姐姐借左俾我@@

佢真係勁好人!!

之後其實今日本身諗住同弟弟行番屋企,,

可惜..................

返到屋企,,

開左冷氣,,

好正,,

好喇!!bye!!

 

P.S.  今日我真係好HA PI ,,

希望以後都可以咁開心!!



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


陪弟弟放學!! 愉快

今日朝旱同晏晝果d skip 哂!!

淨係講放學!!

今日放學之後,

要去computer rm 做埋果個 music project

去到computer rm,,

冇人,,

跟住見到汪芷,,,

跟住我,弟弟同汪芷落左去打電話,,

我同汪芷飲左 檸檬荼,,

之後番上去,,

都係冇老師,,

不過就見到d  F.4 既女仔

見佢地用,,

所以我地都用!!

我係度整,,

弟弟同紫塋就搵緊VA D圖片

之後CHERRY 同STELLA 黎左,,

果陣我差唔多打好,,

SD 埋俾佢地,,

岩岩好就到5:00

所以就走,,

因為冇人陪,,

我同弟弟一齊行番我屋企!!

我未試過行番屋企,,

今次都係第一次,,

我baba 踩單車都要 15分鐘,,

我都唔知行要幾耐!!

跟住我地一路行,,一路講,,

之後弟弟到左,,

得番我一個,,

好釆唔係太小人,,

冇咁驚!!

不過番到屋企5:30,,

30 分鐘就返到屋企,,

都唔算好耐姐!!

不過就好熱,,

哈哈^^

唔講住



2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


山頂!! 愉快

祝所有母親  母親節快樂

今日朝早9:00 幾就要起身喇!!

why??

要去行山呀!!

我mama  勁早起左身,,

我就最遲!!

之後食左d 野,,

就去門口lu !!

我,mama,baba同呀妹搭火車去到  尖東,,

之後轉搭  天星小輪!!

天星小輪 勁平,,$1.7 咋!!

之後見到我公公同婆婆,,

跟住等埋舅父佢地就出發

之後我,,公公同baba 就行上去山頂,,

而mama,,婆婆同舅父佢地就搭巴士上去!!

我同公公&baba 行到冇哂氣,,

不過係途中,,

我地見到有隻蟹仔,,

就捉左佢!

之後就去會合佢地!!

之後食左d 野!!

跟住就去左頂,,

跟住就落番去  山頂廣場!!

係山頂廣場果度食左m 記之後,,

就去天台睇下d 境!!

跟住過番去凌霄閣,,

有機打喎!!

玩左一陣,,

又去左天台,,

呢邊多好多人!!

之後睇左一陣,,

就落番去地下,,

搭番巴士走人!!

[[表妹冇黎真係好可惜]]

之後返到婆婆屋企,,

聽到佢d 喊聲!!

喊得超大聲!!

不過我地去到食飯果度,,

就冇野lu!!

之後又有得食我最鍾意既  沙拉蝦球!!  xdd 

跟住食完湯水,,

就返屋企lu!!

 

今日真係好攰,,

隻腳最攰!!

不過真係好開心!!

 

mama,,母親節快樂