朝早起身隻腳好痛
搞到我好辛苦先行到番去
番到去死死下
做中文統測改正
好快搞點 =]
''chin'' 做匯報 ok啦
覺得自己講到唔知咩咁 比carlily搞到唔記得哂要講d咩 = ="
過得好快 冇教過書
''gs'' 講左d班務 又教左睇圖片
ok悶啦 突然發現隻腳冇咁痛lu ^^
''eng'' 默書 96/100好開心 =]
''IS'' 又默書 10/10 好野 全對
又講左陣notes 都唔知佢d筆記點睇既
搞埋一堆 唉 冇心機上堂
''math'' 小測 傷心呀 得4/12咋
唔合格添 下次要努力些了
肥Yo你好衰呀 係到整我條裙!!
''lunch'' 去食M記 食飽飽就同肥Yo玩
真係好好笑 玩到差唔多夠鐘就冇玩
去排隊上''va'' 你個死八婆張凱琳 頂你個肺
關你咩事呀 又矮又男人婆
下次見到你駛唔駛跪拜下你呀 八婆
''放學'' 同賴K一齊番屋企做中史
做做下又做左第樣野 = ="
5點幾佢走la 我又去補習
補完番黎練琴
練完落去學琴 學完番上黎沖涼 洗衫 傾msn
P.S [今日lunch個陣見到LH 我地兩個都當見唔到大家咁 冇打招呼又冇講野~]
|