`'◆俏俏..........悄悄!||'*。.
TsangChiuYin
暱稱: 俏俏.....!!
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-01-16
2007-12-21
心淡
你對十分重要
好掛住你呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


無聊............... 分類: 未分類

今日要番學  so 7點45分 就起左身啦

有點兒疲倦  because  琴晚好夜訓

今朝番到去  

我真係超無奈     無情情被人笑...= =

跟著排隊   上3樓放書包

又落番去禮堂    百癡的

玩個個閱讀活動    又填字遊戲  又攤位遊戲  又要寫感想

真無聊    唉~~~~~~~~~~~

10點又去睇電影      睇睇下好想訓

不過個個人又真係幾慘呢!!

搞搞下成11點半先放

超無聊    

番到屋企   叫外賣番屋企食

之後玩MSN到5點

跟著就去游池 做我最喜歡的游水

yeah!!!!!!!

講住咁多先    88       

 

 

 



2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


超悶 分類: 未分類

今日唔駛番學

so咁晚同鄭XX傾電話

傾到好夜呀  成2點幾先訓

今朝11點先起身

一起身就開電腦玩MSN

好悶呀   悶到想死

又冇FD陪我出去玩    唉

救命    寧願番學

都唔想自己係間屋到咁悶

超想有人陪我囉

算啦    都唔會有架啦

佢地又唔得閒

.......................................

冇心情打啦

聽日再打   88

 



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


派完卷lu~~ 分類: 未分類

今日開始再打番日記啦

剛剛派完卷

ok啦~~

大部份都合格         得3份唔合格姐

算係咁啦      求合格姐

不過d FD同我都差唔多

唔知其他班既FD  考成點呢

betty:你maths做唔做到第一呀

曉琳:你成績點呀,有冇唔合格呀?

.......

......

......

嘻嘻~~~~

聽日唔駛番學

真係好呀

F.3既FD加油呀

心靈上支持你地.......

 



2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


2007-05-22 分類: 未分類

HTML Code



2007-05-22 分類: 未分類

嘩!!有好多日冇打啦

今日再打番

希望朋友們多d留言

---------------------------------------------------------------------------------------

朝早好遲先起身

because Last night i do my porjact to one o'clock

番到去同肥Yo佢地傾中文專題d野

''chin'' 由於好想匯報 so we are 第二組匯報

好好呀  10分鐘  冇多冇少  真係準呀

學校部電腦都down down地嫁  打唔到字 

''GS'' 匯報again 第一組呀   又比老師贊啦  好叻叻呀

happy~~  不過要有努力先有回報的   份野做左好耐呀!!

小殷唔駛驚  冇野嫁   宜家好唔鐘意[???????] 個d野搞到小殷匯報唔到

lee 掛真係好多專題  不過我份份都好努力做嫁  (係咪好乖呢)=P

唔似d人  唔做野  又係到講廢話 (唔駛講都知係邊個啦)

''HE'' 考試  有19/20 呀   好開心呀   我同飄飄煮「香草龍利炒意粉」

好好味嫁  我地一影完相  比人試食  話咁快冇哂  自己都係得小小咋

d人真恐怖呀   好似未食過野咁

''lunch''  將剩餘的製成品分比 小殷、carlily、賴K、肥Yo、耀兒食

佢地話都ok好味啦   耀兒又話太咸 = ="

''eng'' 唔知係咪呢  我覺得Miss Hung自從復活節假之後

嚴左講書又悶左  搞到我冇咩心機上堂

第一堂係到講書  第二堂去左207上

係到做工作紙同搵資料 .......

放學同小鄧、呀琪去打波   得4個人咋  仲有Tina (2A)

唔知做咩  突然有d F.6既人過左黎  問我地打唔打比賽

d男仔好恐怖呀  唔敢封佢地  又比佢地整親我隻腳腳  紅左呀

整番原本個傷口  係腳眼呀  搞成2個星期先好番  又比佢地整傷番

唉~~~~~!!  好想罵佢地  不過見佢地都有 say sor 就算啦

打打下又有兩個F.4既入左黎   我呀sir 唔比佢地打  淨係可以睇

今日打波好叻呀  入左好多球呀  籃底、牛角位、三分線前d、罰球......

有幾球仲係穿針添  真係好開心呀  好有成功感

打到6點  同小鄧、呀琪、陳宇恆一齊走

到左輕鐵站  就自己有自己答車  解散lu

番到屋企 沖涼 食飯 睇電視 玩MSN 做功課

p.s{今日見唔到佢呀,好失望添~~仲以為佢會黎!!}