嘩!!有好多日冇打啦
今日再打番
希望朋友們多d留言
---------------------------------------------------------------------------------------
朝早好遲先起身
because Last night i do my porjact to one o'clock
番到去同肥Yo佢地傾中文專題d野
''chin'' 由於好想匯報 so we are 第二組匯報
好好呀 10分鐘 冇多冇少 真係準呀
學校部電腦都down down地嫁 打唔到字
''GS'' 匯報again 第一組呀 又比老師贊啦 好叻叻呀
happy~~ 不過要有努力先有回報的 份野做左好耐呀!!
小殷唔駛驚 冇野嫁 宜家好唔鐘意[???????] 個d野搞到小殷匯報唔到
lee 掛真係好多專題 不過我份份都好努力做嫁 (係咪好乖呢)=P
唔似d人 唔做野 又係到講廢話 (唔駛講都知係邊個啦)
''HE'' 考試 有19/20 呀 好開心呀 我同飄飄煮「香草龍利炒意粉」
好好味嫁 我地一影完相 比人試食 話咁快冇哂 自己都係得小小咋
d人真恐怖呀 好似未食過野咁
''lunch'' 將剩餘的製成品分比 小殷、carlily、賴K、肥Yo、耀兒食
佢地話都ok好味啦 耀兒又話太咸 = ="
''eng'' 唔知係咪呢 我覺得Miss Hung自從復活節假之後
嚴左講書又悶左 搞到我冇咩心機上堂
第一堂係到講書 第二堂去左207上
係到做工作紙同搵資料 .......
放學同小鄧、呀琪去打波 得4個人咋 仲有Tina (2A)
唔知做咩 突然有d F.6既人過左黎 問我地打唔打比賽
d男仔好恐怖呀 唔敢封佢地 又比佢地整親我隻腳腳 紅左呀
整番原本個傷口 係腳眼呀 搞成2個星期先好番 又比佢地整傷番
唉~~~~~!! 好想罵佢地 不過見佢地都有 say sor 就算啦
打打下又有兩個F.4既入左黎 我呀sir 唔比佢地打 淨係可以睇
今日打波好叻呀 入左好多球呀 籃底、牛角位、三分線前d、罰球......
有幾球仲係穿針添 真係好開心呀 好有成功感
打到6點 同小鄧、呀琪、陳宇恆一齊走
到左輕鐵站 就自己有自己答車 解散lu
番到屋企 沖涼 食飯 睇電視 玩MSN 做功課
p.s{今日見唔到佢呀,好失望添~~仲以為佢會黎!!}
|