咁晚好夜先訓
所以朝早唔想起身
搞到遲起身 唉 好采7:40就番到姐
小殷真係乖啦 自己做哂d功課 底贊
''chin'' 講書 講螞蟻 -o- 又要搵資料
''math'' 測驗 7/10 ok啦 睇錯野
搞到做錯左 = = 下次要滿分!!
''GS'' 好采何生冇黎姐 唔駛上底B堂
真係好啦!!!!!!!!!!!!!happy x 100000000000000000000000000.......
''IS'' 用糖黎做實驗 食左一粒 好好味呀 嘻嘻
做左好多個實驗 搞呀搞 又唔駛上堂 真好啦
''PTH'' 肥YO係到玩我 我又係到講 搞到成班係到笑
WL宜 你個樣真係好好笑呀 又好得意呀 真係好好玩
Lee堂係全學期中最開心的PTH堂
''eng'' Dr.不 都癡線嫁 係到打我地
體罰犯法嫁 好黑人憎呀
放學 開電腦 去補習 番黎 食飯 做功課 玩msn 睇電視
又一日啦 真係過得快
|