`'◆俏俏..........悄悄!||'*。.
TsangChiuYin
暱稱: 俏俏.....!!
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-01-16
2007-12-21
心淡
你對十分重要
好掛住你呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


~仍然是很累~ 傷心 分類: 未分類

朝早超唔想起身

咁晚實在太累了

4日加埋操左至少萬幾水

想我死咩

番到去見到肥Yo的慘況  心感痛楚

肥Yo希望你隻腳快d好番啦

咁就可以打番波嫁啦~^^

''eng''  係到做LIST.   無聊

上到我好想訓呀  個個死人ruby 係到精神上騷擾我

又唔係唱得好聽  黑人憎到死

''maths''  聽日又要小測啦  {help}

講真  我都有d唔係幾明佢講緊d咩

''GS''  問問題  好悶呀

我又想訓啦  唉~~~~

''PE''  去游水  好悶呀

仲以為有得自己係到游

點知要我做埋d咁無聊既野  = ="

真係頂唔順呀  又熱又悶

游左都唔知有冇半粒鐘

就上水  有4分鐘換衫

算好啦  我地平時操水得10分鐘沖涼 換衫 執野

唉~~~~  仲話小時間  哼

搞到2點幾先入禮堂   咩閱讀周會

又想訓啦    好采小殷同賴K坐我隔離姐

放學去打波  好累呀

跑到死咁掣  跑呀跑  又要做碎步

透支了   不過仲頂得住

打比賽 :  成日打快功  又係跑死

打左兩場  嘩  一路打隻小腿一路抽筋

好辛苦呀  累透了  又痛又熱

死下死下番到屋企  沖涼  換衫  做中文 

又要休養下啦 

星期六  游水比賽  決定要破自己的時間

唔會衰比佢睇  所以才那麼努力地練習呢!!



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


很累的我... 傷心 分類: 未分類

咁日游到死死下咁

個博頭又痛啦  痛到流哂眼淚

朝早唔想起身  超累

咁晚掛住睇電視  睇到12點幾先訓  = ="

12點去左同我表姐睇戲  睇蜘蛛俠三

好刺激  我鐘意

睇完陪佢去市中心買野

行到3點幾走人   because 要去操水

4點到6點半   好曬and好累呀

又曬到黑左   變左國寶特別版   有個白色眼圈 = ="

游左3000幾水  真係想死~~!!

呀爸同呀媽去左大陸

得我一個   so自己去食飯

食完就番屋企  睇電視  玩MSN 

10點幾就訓了   because 太累了

聽日唔駛番學   but又要去補習   之係5點幾又要去博命(游水)

冇計啦  鬼叫要比賽咩  

真係好奇待星期二   because 有游水堂

唔知係點上呢?!   我班同學仔全部都唔鐘意游水

唉~~~~~~~~!!



2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


好野~~~~~!! 驚訝 分類: 未分類

曉琳~

生日快樂呀!!

希望你今日過得開心d啦

朝早晨咁早起身  6:20呀

because 要去比賽

有你一句的加油  我就一定會贏嫁

去左摩士公園游泳池比賽   好緊張呀

咁日比呀sir 操到死死下  全部都係蝶蝶蝶蝶蝶蝶蝶蝶蝶式

真係救命  = ="

第一項:100米蝶  游緊個陣隻手好痛呀!!

不過為左要贏佢  值得嫁  幾辛苦我都可以做到嫁!!

第二項:200米蛙  好叻呀我  破左自己個時間

好野!!!!!!!  跟著就要破佢個時間啦  你要等同我比賽的日子呀

我會做到嫁  唔會輸比你

游完就死咁制   help~~~~~~~~~~~

之後沖涼  換衫  走人

番到去就去食野

食完就番屋企   3點就出去買多件PE衫

4點幾比番d野小殷

你星期一得唔得閒呀  去我到做英文?

5點又去博命(游水)  堐(游)到7點 

8-9點就去做體能   想我死咩?!

唔知佢做緊咩呢??  真係希望佢打黎呀

好累呀  透支左啦  仲累過打波  打四個鐘呀

 



2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


happy~~! 分類: 未分類

朝早晨咁早起左身

because I need to 番學校 '做'功課

番到去即刻開始做

做做下  肥YO佢地番黎

晨咁早就好火啦佢   係到罵呀罵  又搵人打下

真係無奈    = ="

又再繼續做  跟著小殷又捉我落去陪佢交回條

點知校務處冇人   白行呀!!!!!!!!!!

''eng''  好悶呀  係到做個本yellow bk真係想死

成堂都係咁叫我地睇下d字點讀  又要一齊讀

真係無聊呀

''chin'' 又係到講螞蟻  個課書

講講下  又講隔離間小學好噪

又話佢冇規律、冇規矩  d老師又點點點點點點

唉  一句講哂  話佢地差到貼地

''math'' 教書  ok啦  都唔係好難姐

係文字題唔識解姐 = ="

''IS'' 又做實驗  整結晶體  原來整完出黎好靚嫁

跟著睇ETV  好黑呀個室  最適合玩 hehe

''lunch'' 同妹豬食  見到幾個FD

但係佢地淨係見到妹豬  見唔到我  慘慘~~~~~~!!

1:35去集合  去歷史博物館參觀

去過啦!!  又係個d野  無奈

行左陣  入左某地方睇片  睇到眼到花@@

係到同小殷傾計  之後又繼續搵資料

搞到4點  集隊again 

同小殷  肥yo  妹豬  影相相~~~~~~~~~~!!

好開心呀!!

5點就番到去  我地係架車到玩得好開心呀

真係唔想落車  番到get左書包就同Linda走啦

佢好得意呀  hehe

番到去  開電腦  玩msn  去補習  番黎食飯  睇電視  玩msn again

跟著都係同平時一樣  冇咩唔同

不過今日真係好開心呀  ~~~~  !!

 



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


好happy!! 愉快 分類: 未分類

咁晚好夜先訓

所以朝早唔想起身

搞到遲起身   唉    好采7:40就番到姐

小殷真係乖啦   自己做哂d功課  底贊

''chin''  講書  講螞蟻  -o-  又要搵資料

''math'' 測驗  7/10  ok啦   睇錯野

搞到做錯左  = =  下次要滿分!!

''GS''  好采何生冇黎姐  唔駛上底B堂

真係好啦!!!!!!!!!!!!!happy x 100000000000000000000000000.......

''IS'' 用糖黎做實驗  食左一粒  好好味呀  嘻嘻

做左好多個實驗   搞呀搞   又唔駛上堂  真好啦

''PTH''  肥YO係到玩我  我又係到講  搞到成班係到笑

WL宜  你個樣真係好好笑呀  又好得意呀  真係好好玩

Lee堂係全學期中最開心的PTH堂

''eng''  Dr.不 都癡線嫁  係到打我地

體罰犯法嫁  好黑人憎呀

放學  開電腦   去補習  番黎  食飯  做功課  玩msn  睇電視

又一日啦  真係過得快