`'◆俏俏..........悄悄!||'*。.
TsangChiuYin
暱稱: 俏俏.....!!
國家: 香港
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
2008-01-16
2007-12-21
心淡
你對十分重要
好掛住你呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


^^happy~~ 分類: 未分類

朝早唔想起身呀

琴晚呀媽係到  煩呀煩   罵呀罵   真係想打爆佢

唔玩電腦我就自閉嫁啦   都癡線嫁   大家每日做d野唔同

邊會有相同既話題呀   同你講   又話我點點點點點  點點點點   煩到死

唔同你講  又話我唔同你講   都打橫黎講既

好鬼黑人憎呀    賤格

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

番到去   做中文工作

好悶呀  點解我覺得小殷隻手好似黑左咁既

''chin''  派統測  唉  慘慘  死哂!!

甲部得20/40咋  好低呀

乙部仲衰  0分  

''gs''  好低B呀  救命  真係唔想上呀

''eng''  默書  92/100真係好啦

''IS''  老師竟然唔記得要上堂 = ="  真無奈

今堂IS堂係全個學期中最專心的

''math''  唔知係咪補習社做得多  宜家覺得好易啦d數

跟著lunch  冇事發生  冇野想講

''VA''  做板畫  小殷同calily個個整到唔知咩咁  = =

我整左2個  都ok啦

放學  番屋企  之後又要去補習

番黎就玩MSN  玩呀玩  玩呀玩

玩到11點就要收lu  -O-

聽日唔駛番學

真係好la



2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


又係爆悶and無聊呀 鬱悶 分類: 未分類

朝早成12點幾先起身

起左身就去食飯

d飯都幾好食   ok la

之後番黎就繼續做功課

癡線的  放假姐  駛唔駛比咁多樣功課呀

死人頭   好憎d老師呀

做完就睇火影

lee幾日做完野  冇野做

都想睇火影

唔知點解呢

又冇咩心情玩

所以冇咩野好打

聽日我會用新袋袋

嘻   好開心呀

不過今日整體又係好悶  再咁悶法

我真係癡線嫁啦   help

88



2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


y 天天都咁悶 不安 分類: 未分類

朝早9:30就起左身

番學校打波   開頭未同校友打比賽個陣

都幾好玩  唉   同校友分隊打邊會比我地d F.1打

得d F.2或以上有得打  爆悶

整係有得睇  冇得打  睇到12點幾

佢地終於打完啦  諗住有得打

點知個場比人霸左黎踢波

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

你地好黑人憎呀

講句野姐  又唔係要殺左你地  駛唔駛走開呀

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

肥Yo你仲有冇事呀   唔好喊啦

你又唔講咩事  好擔心你呀   都唔知你做咩

之後去左M記   見到呀琪  叫佢打比肥Yo叫住佢地唔好去新屯住

番到屋企  沖涼  做功課  睇火影again

唔想去游水  因為冇心情去

所以同呀媽去左屯市   食壽司=好好味

跟著去買袋袋  買左兩個 

一個係super-X既紫色袋   一個係part-one既黑色袋

黑色個個好似同賴K個個一樣  ??唔知呢??

之後去左食甜品=好好味again

食完就番屋企睇電視  好野又有龍珠睇la

睇到12點幾  之後就訓啦  

 

 

 



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


分類: 未分類

朝早8點幾先起身

遲到  不過都係為FD  好采冇人話

搞到好似我關事咁  做左中間人添  無奈

番到去上3樓  悶爆  睇住d小六玩d無聊遊戲

10點幾見到飄飄  搞搞下  同周生生佢地係到睇火影

好好睇  睇到有人黎就收機  走左就繼續

到左lunch  冇人陪我   失望至極點

真係無奈 

行行下  見到calily  陪佢食飯

佢d食相真係好XX  睇到就想嘔

見到LH呀  好靚呀--------------d衫

原來Jenny識佢的  哈

雪兒你要勇敢d  要識calily就要加油啦!!

calily唔好怕羞啦  人地都係想同你做個朋友姐

3:30去睇表演  開頭十分之悶  之後個個fasion show就好得多啦

又見到LH  我企到咁後  佢應該見唔到我  Jenny你好靚呀---------件衫

跟著同kitty走  傾計傾計傾計傾計傾計

番屋企  換衫  睇火影and電視  練琴  煮and食飯   睇火影again

同小殷傾MSN  咪傻啦  叫我教人樂理  都有病的

我都係得80分咋   66分合格  咁差仲叫我教人

想我整死佢咩   唉   對你完全失望  又唔理我  = ="

睇火影睇到10點幾  去沖涼   點算呀

肥Yo 聽日幾點打波呀?! 答下我啦 (help)

 



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


爆無聊 無奈 分類: 未分類

朝早8:00先起身

8:15就番到啦  係咪好快呢

番到去排隊  爆悶呀

上到5樓  做野做到好似打雜咁

係咁剪野  剪呀剪呀  剪完又要油顏色  跟著又要包野

打雜似的  無奈and悶爆

整到10點幾  小殷竟然記得上黎   哈哈

算你有良心  仲記得我 

整完野之後  同肥yo佢地出左出面傾計

ruby 你真好野  終於有人欣賞你啦

個個人就係肥yo啦  記住要表演下你d技術比佢睇呀

12:30走得啦  我地搞左好耐  最終去左M記食

-O- 我又要請肥yo食野la  一路食一路傾

好開心  2點幾就走啦   佢地去屯市

我就番屋企  原本要做中史

搞搞下又唔駛 

6:30落去補習  做IS  真係好  有人肉字典機  哈

7:30走la  番到去同小殷傾左陣msn  CTL打黎

救命呀  佢日日都打黎  好煩呀  又要我陪佢玩游戲

無奈中  叫佢收線又唔肯 

用左我47分鐘呀  正衰人黎嫁  煩到死

成11點  呀爸呀媽仲未番  真係唔好呢

唉.........................!!