朝早唔想起身呀
琴晚呀媽係到 煩呀煩 罵呀罵 真係想打爆佢
唔玩電腦我就自閉嫁啦 都癡線嫁 大家每日做d野唔同
邊會有相同既話題呀 同你講 又話我點點點點點 點點點點 煩到死
唔同你講 又話我唔同你講 都打橫黎講既
好鬼黑人憎呀 賤格
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
番到去 做中文工作
好悶呀 點解我覺得小殷隻手好似黑左咁既
''chin'' 派統測 唉 慘慘 死哂!!
甲部得20/40咋 好低呀
乙部仲衰 0分 
''gs'' 好低B呀 救命 真係唔想上呀
''eng'' 默書 92/100真係好啦
''IS'' 老師竟然唔記得要上堂 = =" 真無奈
今堂IS堂係全個學期中最專心的
''math'' 唔知係咪補習社做得多 宜家覺得好易啦d數
跟著lunch 冇事發生 冇野想講
''VA'' 做板畫 小殷同calily個個整到唔知咩咁 = =
我整左2個 都ok啦
放學 番屋企 之後又要去補習
番黎就玩MSN 玩呀玩 玩呀玩
玩到11點就要收lu -O-
聽日唔駛番學
真係好la
|