唉~ 今日遲左起身 搞到遲到
真係慘慘呀!!
番到去 就入禮堂 超悶
一路講一路拍手 超無聊
跟著番班房派成績表 意想唔到
班名次升左13名呀 好開心呀 嘻嘻
平均分都高左5分呀 好叻叻 不過P.E得全級第二咋
無奈 = ="
派完成績表 miss lee 講左陣野就放學
跟著等Tina買書 thx
之後同小殷上3樓同miss choi影相相
影完相就走
搞搞下變左我同耀兒一齊走
小殷你真係好 又有人送你番屋企
搞到我同耀兒好衰咁 唉~~
行到去石排我就答輕鐵番去
耀兒就行番去
番到去就食飯飯 好味呀
食完就玩MSN 曉琳你真係超無聊
又搵d男仔玩我 我先唔信你呀
車~~~~~~~~~~~~~~!!
6:00就去游水 個呀sir都癡線架
琴日游完2個鐘 已經想死
今日完全冇力 仲叫我游快d 都變態架
番到去又玩電腦
12/7 番去交張野就走
真無聊兼白癡
唉~~~~~~~
太边了 聽日先打
88
今日唔駛番學 真係悶呀
不過我又唔係好想番學
淨係想出去玩
d FD又唔出得街 無奈
咁日游完比賽 宜家個肩膊超边
今朝成11點先起身
第一時間開電腦 冇咩人on
所以睇碟 好刺激呀 high~~!! (唔係3級片)
睇到2點幾 先記得要食飯 = ="
整體上今日到好悶
一陣又去游水lu
游2個鐘 應該會好边架
要比賽馬 冇辦法啦
要付出先有成果馬
= ="~~~~~~~~
差唔多要出去啦 88
今日終於有電腦用啦!! 好開心呀
--------------------------------------------------------------------------
今日6:15起身 要去游水比賽
有熱呀 不過d人好勁呀
我游200米蝶、100米自、50米蝶
我覺得今日淨係50米蝶較為好 游36秒11 游到best time
不過200米蝶、100米自就差d啦
200米蝶游3分鐘呀 超慢 超累 超想死
由於我一游完蝶就游自由的關係 個自由都係好差
同個best time 差成6秒呀 游1分19秒
真差~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!
唉 = ="
不過下星期日的南區游泳比賽
我一定唔會咁架 會做到best time的
講住咁多先 88
My computer is borken so I can't use it
too bad for me
I go to my sister home than I can wirte this blog
also my sister's computer can't write chinese
so bad~~~~~~~~~~~~~~~~~
I will start write blog on 8/7