上個星期太边了
so冇打日記
不過就算打 都冇特別野打
唉~~
好繁忙呀 日日都要咁早起身
6:45就要起身啦 8-10 a.m / 1-2 p.m 要去教水
你冇睇錯 我係個教練 係咪好勁呢 yeah!!
逢1,4就去補習 2:00-3:30呀 help
逢3-5就去打波 10-12:00 唔係好辛苦姐
跟著就番屋企訓 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
到6點就去游水 游到8:30 逢星期二仲要跑步 計時架
死人 有時成10點先番到屋企
宜家暫時每一日都係咁
so唔係好特別姐
講真 有時我都唔想去游水
不過 我知道係冇可能發生既事
因為我遲d會有好多比賽
so要練習 去win佢 (唔話你地知佢係邊個)
係咪冇咩特別咩
日日如是 冇變過
唔講啦 夠鐘游水啦 88
|