`'◆俏俏..........悄悄!||'*。.
TsangChiuYin
暱稱: 俏俏.....!!
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-01-16
2007-12-21
心淡
你對十分重要
好掛住你呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 9 日  星期日   雨天


普通的生活 分類: 未分類

話咁快就番左一個星期學啦

都ok啦     

不過就悶左d

我地班有個經常認叻既人

真係煩呀   佢有次仲串老師添

黑人憎

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

琴日練波

頭個鐘係到開會

跟著就去打波

打左陣比賽

3打2   我同肥yo  對  曉琳,紫欣,阿彤

我地win左    好野

之後玩key   太失敗的我

經常原地踏步    我實在太差啦

一定要加緊努力練習呀

唔可以再咁差

P.s[一定要超越佢]



2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


放完暑假啦~~ 分類: 未分類

暑假再見啦!!

仲有兩日要番學了

我去左2E呀

我個班都有FD一齊

不過得好小咋

好想入2D呀

有好多FD     唉

分唔到想入既班     既同學and FD

唔緊要啦     面對現實吧

唔同班姐    小息同lunch都可以見面既

2E係一班獨立既一班     真係好

上P.E堂和其他堂冇咁多人

嘻嘻!!~~



2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天


太边了 不安 分類: 未分類

上個星期太边了

so冇打日記

不過就算打   都冇特別野打

唉~~

好繁忙呀   日日都要咁早起身

6:45就要起身啦   8-10 a.m / 1-2 p.m  要去教水

你冇睇錯 我係個教練  係咪好勁呢  yeah!!

逢1,4就去補習   2:00-3:30呀  help

逢3-5就去打波   10-12:00  唔係好辛苦姐

跟著就番屋企訓   ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

到6點就去游水    游到8:30   逢星期二仲要跑步  計時架

死人    有時成10點先番到屋企

宜家暫時每一日都係咁

so唔係好特別姐

講真   有時我都唔想去游水

不過  我知道係冇可能發生既事

因為我遲d會有好多比賽

so要練習   去win佢 (唔話你地知佢係邊個)

係咪冇咩特別咩

日日如是   冇變過

唔講啦  夠鐘游水啦   88

 



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


病了~~ 鬱悶 分類: 未分類

今朝本來小殷話要陪佢番學校買書

點知到我起身打比佢個陣     佢又話唔駛

唉   搞到我訓唔番

起身個陣   個喉嚨好痛呀

同小殷傾電話    比佢話我把聲似BB

= ="    下午叫外賣食   冇咩感覺

好悶   so落去租碟睇   睇睇下又冇mod

係到做暑期作業   差唔多做哂英文個本啦

到5點半就去游池   教個同校師妹做I.S

好簡單姐   6點15分就入去游

都ok啦   唔算太边   because 琴日冇游

星期日又比賽啦    今次要超越自己個 best time

就算冇可能有獎    because 13-15歲為一組

點贏呀   所以淨係best time 就滿足了

唉   好憎紅社呀   又係入紅社  紅社咁勁

年年都係佢地贏   正衰人

我好想轉社呀    綠社咁鬼屎

輸成差唔多100分比人地

唔講啦    越講越火

  



2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


冇野講 分類: 未分類

今日冇咩特別事

冇野想講

所以冇野好打

係咁

88