''[▋彤*_|\/"
 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

..°●日誌最新☆°.

2018-03-26
2018-02-15
2017-10-11
2017-10-08
2017-08-31

◆*..×友子留言..▲+||


 

最近三個月尚無任何留言



*◆×"我的友子×°◆\|\

 

 


 
 
 
 
 
 

邱嘉,,*

靜儀,,*

 

Richard 艇,,*

 
 
 

   


         

2011 年 5 月 1 日  星期日 

busy*

最近 好忙

忙玩 忙食 忙hea 忙工作 忙溫書

玩:復活節4天紅日假期 我已玩了3天XD

22號跟姊妹愛人們出去din了一整天

23號去了歷史博物館見識

25號帶邱嘉去了屯門元朗走一趟

26號跟cck去了博覽館聽簡介

27∼30工作

30晚上還去看電影XD

哈哈哈 好豐富的節目=v=

 

23/4 學術日XD

叫了銘銘陪我去歷史博物館 原來都幾多野行

可惜遲了出門 不夠時間看完

7時關門 最後10分鐘才發現原來還有2樓未看=口=

過份/.\

下次再去補數XD

我要行完整個館!!

之後去据扒 好豐富的一餐 好飽

飽去要去海旁走一趟 不過見到雪糕車 忍不住了 又吃了1個=v=

hourbar city 走走走 好大

10點多決定走人 go!

12點 生日快樂!

 

25/4 行街日

這天 與邱嘉去屯門和元朗

帶著不懂路的邱嘉 用我依稀的記憶去行XD

買了紅t *v*

呵呵呵 好想買多件

再看看

原來tm置樂的東西和mk那邊價錢差不多 但感覺上mk比較好行一些...

吃了好多東西...

2點多下午茶 2人share1個粉 一半左右

邱嘉::彤彤 我夠了

我::下=口=

基於王想浪費的心態 我清了....

屯市行行行

有間yogurt店好多人 八卦去看看

告訴邱嘉我從未吃過yogurt 她驚訝

邱嘉::咁不如我地買1個黎食丫 等你試下

我::好 冇所謂...

邱嘉::都係我請你啦

我::哦 好呀XD

吃下第1口 em....

好特別的感覺=v=

不懂形容 不是說不好 也不能說好....

我喜歡雪糕多一些...

行行行 剩下1/3了

想說夠之際

邱嘉::彤彤 你食埋佢丫 我夠啦

我::=口= 又清了=.=""

行行行 去置樂

邱嘉::我想買野飲呀 附近有冇7仔或者貢茶個d呀?

我::前面好似有

邱嘉::(到了歇腳亭)我飲蜂蜜綠茶 你飲咩?

我::唔飲住 帶左水 未口渴 你自己買你想飲個d

行行行 飲深2/3

邱嘉::彤彤 你飲唔飲d?

我::唔住啦

邱嘉::哦 咁你幫我拎一陣丫

一會後

邱嘉::我飲唔哂呀 你想飲就飲啦 又或者幫我dump左佢丫(還是淨下2/3)

我::下=口= (由於就咁dump我會有種非常大既內疚感) 所以我又清了=.=""

7點多 由於忘了如何由市中心坐輕鐵去元朗 用了1個好複雜的方法去了

就是507再615 坐507去良景*v* 再等615去元朗

就這樣我踏足了良景1多分鐘(雖然只是在輕鐵站而已 但已好開心=v=)

不過 輕鐵站後的商場樣貌被領匯搞得面目全非=/\=

8點左右 到了元朗

邱嘉說未試過吉吉家打邊爐 所以就和她吉吉了

到最後 好飽...

我::我飽了 呢d都係你既!

邱嘉::唔好啦 我都飽啦

我::我今日幫你清左好多野 真係好飽 唔好亂黎

邱嘉::咁你幫我食多少少啦....

我::加多2啖烏冬 其他你清返哂佢

這一次 先下口為強 不然我有10個胃都唔夠裝=.=""

之後 買了老婆餅 孝敬媽媽 她愛吃老婆餅

最後 陪邱嘉去買雞翼尖就回tc 10點多到

經此一役 我想我聽到邱嘉叫我彤彤這2個字時 我要提防提防1下了

因為我不是judy 沒有這麼大的食量呀....

雖說我愛吃 但不代表我有位裝呀.....=.=""

因為我還是有點飽 當送完邱嘉回去後 就捉了人陪我散步

12點多才回家=.=v

 

26/4

1點多 跟cck去博覽館

要聽簡介 明天工作用

好悶 好想睡...

 

27/4∼30/4

工作去

做登記處 前2天坐正門登記處

椅子太高 坐得好不舒服/.\

人流較少 算是輕鬆

但我打字真的好慢 篤篤篤 數字才比較快XD

後2天 被調去sidecounter

椅子還是高 但至少比較舒服

不過我喜歡坐lobby多一點=3=

最後一天 usher同事買了零食

我與另一女生跟usher3人一起偷食 哈哈哈

沒有人就是這樣 坐sidecounter好處是沒有super和tdc人員看著

但就是太清閒 我不喜歡

個人喜歡忙一點 感覺時間過得快一點=v=

 

30/4

3點下班 3人準時收檔

還未到3點 已收好全部東西 倒數下班XD

回去點名 等cck 快點吧...

這一天決定坐s1 因為之前3天都走去機場坐s64

最後發現 坐s!再走路回家比行去機場再s64時間快得多

過分也...

4點多到家 換衣服 解除suit的束縛XD

去了銘銘家參觀 因為他家沒有人

一直對2邨存有好奇 好想一探究竟

看後 好細=.=

我家比他的還要大 明明他人數比我還多的說....

唉...

坐了不到1小時 他爸媽突然回來

姨姨叔叔好 找了業業玩了幾分鐘 即刻走人

好嚇人T/\T

6點多 又出門

跟銘銘去foodcourt吃飯 太多選擇 好難揀

我可以買包吃嗎=.=?

8點 睇戲

雷神xx 感覺中等(即是沒有感覺)

因為有人請 所以我才看=.=v

10不到 完場 亂逛去...

12點多到家...

 

一連這麼多日都充實

又係時候重拾心情溫書 報左另1個試

溫下好d....

 

   ∼完∼

刊登時間︰2011-05-02 02:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]

   



 

 

function gs(){ var clrPos=Math.floor(Math.random()*colours.length) with (window.document.body.style){ borderWidth=14; borderStyle='solid'; borderColor=colours[clrPos];}} if (document.all)window.document.body.onscroll=gs;