| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2011 年 5 月 1 日 星期日
busy*
|
最近 好忙
忙玩 忙食 忙hea 忙工作 忙溫書
玩:復活節4天紅日假期 我已玩了3天XD
22號跟姊妹愛人們出去din了一整天
23號去了歷史博物館見識
25號帶邱嘉去了屯門元朗走一趟
26號跟cck去了博覽館聽簡介
27∼30工作
30晚上還去看電影XD
哈哈哈 好豐富的節目=v=
23/4 學術日XD
叫了銘銘陪我去歷史博物館 原來都幾多野行
可惜遲了出門 不夠時間看完
7時關門 最後10分鐘才發現原來還有2樓未看=口=
過份/.\
下次再去補數XD
我要行完整個館!!
之後去据扒 好豐富的一餐 好飽
飽去要去海旁走一趟 不過見到雪糕車 忍不住了 又吃了1個=v=
hourbar city 走走走 好大
10點多決定走人 go!
12點 生日快樂!
25/4 行街日
這天 與邱嘉去屯門和元朗
帶著不懂路的邱嘉 用我依稀的記憶去行XD
買了紅t *v*
呵呵呵 好想買多件
再看看
原來tm置樂的東西和mk那邊價錢差不多 但感覺上mk比較好行一些...
吃了好多東西...
2點多下午茶 2人share1個粉 一半左右
邱嘉::彤彤 我夠了
我::下=口=
基於王想浪費的心態 我清了....
屯市行行行
有間yogurt店好多人 八卦去看看
告訴邱嘉我從未吃過yogurt 她驚訝
邱嘉::咁不如我地買1個黎食丫 等你試下
我::好 冇所謂...
邱嘉::都係我請你啦
我::哦 好呀XD
吃下第1口 em....
好特別的感覺=v=
不懂形容 不是說不好 也不能說好....
我喜歡雪糕多一些...
行行行 剩下1/3了
想說夠之際
邱嘉::彤彤 你食埋佢丫 我夠啦
我::=口= 又清了=.=""
行行行 去置樂
邱嘉::我想買野飲呀 附近有冇7仔或者貢茶個d呀?
我::前面好似有
邱嘉::(到了歇腳亭)我飲蜂蜜綠茶 你飲咩?
我::唔飲住 帶左水 未口渴 你自己買你想飲個d
行行行 飲深2/3
邱嘉::彤彤 你飲唔飲d?
我::唔住啦
邱嘉::哦 咁你幫我拎一陣丫
一會後
邱嘉::我飲唔哂呀 你想飲就飲啦 又或者幫我dump左佢丫(還是淨下2/3)
我::下=口= (由於就咁dump我會有種非常大既內疚感) 所以我又清了=.=""
7點多 由於忘了如何由市中心坐輕鐵去元朗 用了1個好複雜的方法去了
就是507再615 坐507去良景*v* 再等615去元朗
就這樣我踏足了良景1多分鐘(雖然只是在輕鐵站而已 但已好開心=v=)
不過 輕鐵站後的商場樣貌被領匯搞得面目全非=/\=
8點左右 到了元朗
邱嘉說未試過吉吉家打邊爐 所以就和她吉吉了
到最後 好飽...
我::我飽了 呢d都係你既!
邱嘉::唔好啦 我都飽啦
我::我今日幫你清左好多野 真係好飽 唔好亂黎
邱嘉::咁你幫我食多少少啦....
我::加多2啖烏冬 其他你清返哂佢
這一次 先下口為強 不然我有10個胃都唔夠裝=.=""
之後 買了老婆餅 孝敬媽媽 她愛吃老婆餅
最後 陪邱嘉去買雞翼尖就回tc 10點多到
經此一役 我想我聽到邱嘉叫我彤彤這2個字時 我要提防提防1下了
因為我不是judy 沒有這麼大的食量呀....
雖說我愛吃 但不代表我有位裝呀.....=.=""
因為我還是有點飽 當送完邱嘉回去後 就捉了人陪我散步
12點多才回家=.=v
26/4
1點多 跟cck去博覽館
要聽簡介 明天工作用
好悶 好想睡...
27/4∼30/4
工作去
做登記處 前2天坐正門登記處
椅子太高 坐得好不舒服/.\
人流較少 算是輕鬆
但我打字真的好慢 篤篤篤 數字才比較快XD
後2天 被調去sidecounter
椅子還是高 但至少比較舒服
不過我喜歡坐lobby多一點=3=
最後一天 usher同事買了零食
我與另一女生跟usher3人一起偷食 哈哈哈
沒有人就是這樣 坐sidecounter好處是沒有super和tdc人員看著
但就是太清閒 我不喜歡
個人喜歡忙一點 感覺時間過得快一點=v=
30/4
3點下班 3人準時收檔
還未到3點 已收好全部東西 倒數下班XD
回去點名 等cck 快點吧...
這一天決定坐s1 因為之前3天都走去機場坐s64
最後發現 坐s!再走路回家比行去機場再s64時間快得多
過分也...
4點多到家 換衣服 解除suit的束縛XD
去了銘銘家參觀 因為他家沒有人
一直對2邨存有好奇 好想一探究竟
看後 好細=.=
我家比他的還要大 明明他人數比我還多的說....
唉...
坐了不到1小時 他爸媽突然回來
姨姨叔叔好 找了業業玩了幾分鐘 即刻走人
好嚇人T/\T
6點多 又出門
跟銘銘去foodcourt吃飯 太多選擇 好難揀
我可以買包吃嗎=.=?
8點 睇戲
雷神xx 感覺中等(即是沒有感覺)
因為有人請 所以我才看=.=v
10不到 完場 亂逛去...
12點多到家...
一連這麼多日都充實
又係時候重拾心情溫書 報左另1個試
溫下好d....
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2011-05-02 02:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|