''[▋彤*_|\/"
 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

..°●日誌最新☆°.

2018-03-26
2018-02-15
2017-10-11
2017-10-08
2017-08-31

◆*..×友子留言..▲+||


 

最近三個月尚無任何留言



*◆×"我的友子×°◆\|\

 

 


 
 
 
 
 
 

邱嘉,,*

靜儀,,*

 

Richard 艇,,*

 
 
 

   


         

2009 年 9 月 26 日  星期六 

poly*

病了 很辛苦/.\

聲音變成很溫柔的小孩聲=.=""

還回我粗魯的聲音吧...

我真的很不習慣...

8點左右起床 8點半左右出門

但9點多才可從逸東出發=.=

唉...

到了南昌 找到珠珠=v=

到了poly 分開2邊走了

跟米粉、michelle、雲雲和珠珠到了nusing看看

看了nusing lab 電腦把脈XD

回到攤位

動物護理 poly來年新學科

雙眼發光*0*

又有動物 又有護理

問:實習既話係邊嫁∼?

答:都唔係好清楚 我地而加都傾緊 可能有機會到外國實習

=0=

資料---學費 自負盈虧=沒有資助

縱使我很有興趣 但好像還是要放棄....

唉...

nusing資料 好似月餅盒=0=

好逼...

看到當年東天第1代中7--細孖 很久沒見=v=

細:hi

我:咦∼?hi=] 你又係度既...

細:有冇拎我地既資料呀?

我:冇呀,好多人

細:咁我拎俾你啦

我:唔該,咁我係度等你XD

細:嗯

到手後

細:拿,大家咁熟,我唔招呼你啦,你自己返去慢慢睇,有咩搵我或者再打俾我啦

我:好

(其實我沒有你電話=.="")

跟珠珠到了應用科學 看看看

原來打算去玩遊戲 但給我發現了阿yao 很興奮的上前

你好XD

之後他帶我同珠珠到lab參加 冷氣gogogo

阿yao很好笑的一句:原來你就係傳說中既珠珠

原來珠珠很出名XD

不知是不是因為我班沒有高人 害我因為很久沒有看到阿yao

而令我脖子抬頭抬得很痠=.=

阿yao 你可不可以不要這麼高=.=?

謝謝阿yao的帶領 參觀完找田鼠他們

珠珠:個阿yao好靚仔呀>v<

我:當然=.=v 我好迷佢嫁XD

我看上眼的不錯吧 哈哈XD

他也是現實版的dream boy=.=v

珠珠很興奮跟judy說了她看到阿yao judy羨慕XD

呵呵呵=.=v

之後 會知田鼠他們

不過田鼠最後先走了...

而我們到了紅磡火車站那邊找東西吃

但由於美心太貴 m記我和珠珠不太想吃 其實也不能吃

之後我們2人就離開了 到了都會海逸那邊的商場看看有甚麼可吃

結果找到美食坊 不錯的說

食物不錯 價錢也不錯=v=

幸好沒有吃m記=.=v

之後2人逛逛逛 3點多走了

到九龍灣 又補習...

今天遲放了 6點多才放...

之後回家 累

先到商務看一看之前問的書 再幫媽媽找東西才回家

累累累...

 

   ∼完∼

刊登時間︰2009-09-26 10:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]

   



 

 

function gs(){ var clrPos=Math.floor(Math.random()*colours.length) with (window.document.body.style){ borderWidth=14; borderStyle='solid'; borderColor=colours[clrPos];}} if (document.all)window.document.body.onscroll=gs;