| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2009 年 9 月 26 日 星期六
poly*
|
病了 很辛苦/.\
聲音變成很溫柔的小孩聲=.=""
還回我粗魯的聲音吧...
我真的很不習慣...
8點左右起床 8點半左右出門
但9點多才可從逸東出發=.=
唉...
到了南昌 找到珠珠=v=
到了poly 分開2邊走了
跟米粉、michelle、雲雲和珠珠到了nusing看看
看了nusing lab 電腦把脈XD
回到攤位
動物護理 poly來年新學科
雙眼發光*0*
又有動物 又有護理
問:實習既話係邊嫁∼?
答:都唔係好清楚 我地而加都傾緊 可能有機會到外國實習
=0=
資料---學費 自負盈虧=沒有資助
縱使我很有興趣 但好像還是要放棄....
唉...
nusing資料 好似月餅盒=0=
好逼...
看到當年東天第1代中7--細孖 很久沒見=v=
細:hi
我:咦∼?hi=] 你又係度既...
細:有冇拎我地既資料呀?
我:冇呀,好多人
細:咁我拎俾你啦
我:唔該,咁我係度等你XD
細:嗯
到手後
細:拿,大家咁熟,我唔招呼你啦,你自己返去慢慢睇,有咩搵我或者再打俾我啦
我:好
(其實我沒有你電話=.="")
跟珠珠到了應用科學 看看看
原來打算去玩遊戲 但給我發現了阿yao 很興奮的上前
你好XD
之後他帶我同珠珠到lab參加 冷氣gogogo
阿yao很好笑的一句:原來你就係傳說中既珠珠
原來珠珠很出名XD
不知是不是因為我班沒有高人 害我因為很久沒有看到阿yao
而令我脖子抬頭抬得很痠=.=
阿yao 你可不可以不要這麼高=.=?
謝謝阿yao的帶領 參觀完找田鼠他們
珠珠:個阿yao好靚仔呀>v<
我:當然=.=v 我好迷佢嫁XD
我看上眼的不錯吧 哈哈XD
他也是現實版的dream boy=.=v
珠珠很興奮跟judy說了她看到阿yao judy羨慕XD
呵呵呵=.=v
之後 會知田鼠他們
不過田鼠最後先走了...
而我們到了紅磡火車站那邊找東西吃
但由於美心太貴 m記我和珠珠不太想吃 其實也不能吃
之後我們2人就離開了 到了都會海逸那邊的商場看看有甚麼可吃
結果找到美食坊 不錯的說
食物不錯 價錢也不錯=v=
幸好沒有吃m記=.=v
之後2人逛逛逛 3點多走了
到九龍灣 又補習...
今天遲放了 6點多才放...
之後回家 累
先到商務看一看之前問的書 再幫媽媽找東西才回家
累累累...
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2009-09-26 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|