嘩"
我真係好耐冇掂過電腦啦,,,好想玩好耐 (失去先識珍惜?!xd)
今日考埋我個科geog''天日唔洗返...呵呵...正呢..
-33-本身天日漩話佢又唔洗返學"就出去唱K的.
但我唔想又出mk了-3-sor唷'!! 因為星期6答應了陪人出奧海城,,星期日又要搵牙哥''
天日決定同小鳳去行街算呢=]
重要!!係要整返我張証...如果唔係走唔到佬xd'
天氣凍左好多呀"天日最低得11°c 呢邊邊止呀...10內啦>﹏<"
所以大家要著多件3啦"或者...搵個人暖下啦xd
今日真係好眼訓"考緊都中下中下...
...返到黎食完野,,,
訓個夠!!xd 我12點幾訓到6點"所以未眼訓住 呵呵"
今次考試係我有生以黎-v- 收到最多十卜嫁>3<日日一個支持ms,,
雖然耐左..
有種慣性...但都仲要多謝你地....諗起都有動力d嫁....
我突然諗起句野: 回憶的東西已不屬於你。。。(覺得幾岩所以打左出黎)
係上次係水邊吹水個陣,,,唔知邊個fd up嫁...估唔到都會令我有回想wo.....
不過考試期間....煩少左,,但諗多左野,,,
突然諗返起之前個d野.....其實件件事...過度個陣ga感覺係以後想諗都諗唔返嫁.....
個樣係甘,,,個個係甘,, e+我D回憶已經開始退色啦.......(唔會因為少年痴呆症ga!!)
................................................................經一事長一智@v@'?!唔知岩唔岩用呢