Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 1 月 6 日  星期日
冇出街....做乖乖-v-''

 今個星期 6,日都冇出到去呀........(但都冇溫過書*)

因為我已經完全進入放hea狀態= 3 ='                死得死得"真係唔識死甘"

               琴晚 1 2點都未到....就打算上床 {溫書}!!

                  不過....結果sms多過望本書就係啦~ 

     而且...仲sms到隻手指公痛痛tim...自己抵死就係啦/3\'      好耐冇試過啦...

                  本身打算自己一個抑鬱,,但係,,,,,,做唔到了,,,,

今日訓到12點幾,,醒左又訓返,,1點幾::牙yu打左黎....

真係醒嚕=3='     之後sms左成個鐘+上又懶下床甘啦...             [起身]

                                 起左身梳洗完

                  之後食左d野,,又入返房hea......睇個本插畫302'

好正呀 d 畫-3-'唉'art個到都未諗到..............24號開工啦"個個作品集

                           但好似e+先咩都沖過黎....

                   唔通今年一開始就注定又黑仔一年=        ='

                    到e+都未得閒去搞返張<<發達通>>"

今晚要早 d 訓啦...天日係半日ga陸運會*3*又要5點幾爬起身啦...好彩今個星期冇甘凍咋...

           不過唔知天日會唔會好次上次甘------------晒到變燒豬"(係wo...拎定防晒!!)

最後一次對住d啦啦隊啦- v -'呼~

諗返起.....都係d好經歷ga....

刊登時間︰2008-01-06 06:31 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 1 月 5 日  星期六
'真正愛你的人。.。

 真正愛你的人,他會為你付出一切,答應你的事他都會做到

 
真正愛你的人,他會在安靜下來的時候想起你,腦子裡全是你


 
真正愛你的人,他會在你離開的時候,想盡方法留下你


 
真正愛你的人,他會在你無數次傷害他後,還是一如既往的深愛著你
. 

 
真正愛你的人,他會包容你的一切,他會微笑著告訴你,他可以忘掉一切的不愉快
. 

 
真正愛你的人,他會每天讀你留下的信,看著你留下的照片


 
真正愛你的人,他會一直保留著你留下的巧克力,情人節他送你的玫瑰花
. 

 
真正愛你的人,他會害怕空蕩蕩的房子,因為這裡現在沒有了你的音容笑貌
. 

 
真正愛你的人,他可以為了失去你而去選擇死亡,從而讓自己忘記你.因為除了死他沒有其他方法可以忘
. 

 
真正愛你的人,他會在明知道自己會受傷的情況下,依然想著給你打電話,因為他愛你


 
真正愛你的人,他會整晚因為你的絕情而哭,即使捨棄男人的尊嚴


 
真正愛你的人,他會時時刻刻都想著你,即使想一次,心裡痛一次


 
真正愛你的人,他會傻傻地重複打著你的電話幾十遍.即使那一句永遠都是:您撥打的電話已關機
. 

 
真正愛你的人,他為你付出了他的所有
. 

 
真正愛你的人,他的心裡永遠都裝著你
. 

 
真正愛你的人,
他真的一輩子放不下你. 

  

  

  

今日...
真正甘去{遊覽}左我d fd ga xg*

有d真係好好睇嫁...睇到我都有d...................感同身受掛....

結果都係搵唔到佢個個...我已經睇左好多人,,搵左幾耐嫁啦,,算啦,,e+已經唔想知..

可能因為我已經知左d唔應該知ga野......但係亦令左通左d wo-v-'嘿

琴日"
  見到tiffany個msn打住左"        我係見到嫁...都好想add下佢...

不過,,add左都唔知同佢講咩好,.,,結果都係冇叫佢啦...我覺得...佢打出黎都想令我知ga...

sorry呀"
不過可能你去第2到讀會開心d呢....

我自己忙緊安慰自己....幫不了你...

琴晚,,我又任性左次啦*-*e+諗返起,,,自己真係好白痴"成個大白痴甘....

琴日最開心ga都係去左漩屋企玩{大富翁}啦...之後返左屋企食飯...(還掂都係/3\記下琴日d野啦)

      之後就獨霸左成晚電腦"
      玩到12點幾1點....先去沖涼上床zzz...

      成晚都係msn'今晚唔知點解@@'出奇的busy bo...+上又同威玩緊黑白棋...又sms-v-'

      今日先同威講緊唔煩一輪唔會訓*

      今晚就有得我試下啦~呵呵~我諗緊點覆..........就訓左lu.....可能我真係好眼訓啦///

發左3個夢呀...好奇怪嫁- -”

發甘多夢就緊係要時間啦~所以~我居然訓到-------3點pm"死未

之後成個下午都電腦前過-3-    考試考試啦"

死得啦"仲要發生甘多野"不過e+都好多了"好似冇咩feel  哈哈=[裝?!

  

..........................................
你可以"我都可以!!

刊登時間︰2008-01-05 06:59 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 1 月 4 日  星期五
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-01-06 07:16 PM  生活的一頁!!